מועצה אזורית מנשה (קיבוצים, מושבים, קציר, מייסר, אום אל קטף, אל עריאן) | מעברים כרמל מנשה

מועצה אזורית מנשה (קיבוצים, מושבים, קציר, מייסר, אום אל קטף, אל עריאן)

עוזר/ת כלכלן למפעל מוביל בתחומו ליד חדרה - חצי משרה

21/11/2024
מספר משרה: 
6519
מועצה/אזור/יישוב: 
מועצה אזורית מנשה (קיבוצים, מושבים, קציר, מייסר, אום אל קטף, אל עריאן)
חברה: 
גן שמואל מזון בע
תחום: 
כספים וניהול חשבונות
מקצוע: 
כלכלן/ית
מנהל/ת חשבונות
תאור תפקיד: 

דרוש/ה עוזר/ת כלכלן למפעל ליד חדרה – חצי משרה

במסגרת התפקיד: שליפת נתונים מהנהלת חשבונות (פריוריטי) והצגת נתונים בדוחות אקסל.

היקף משרה: חצי משרה בשעות הבוקר, גמיש, התחלה מידית, עבודה במשרדים בגן שמואל.

דרישות התפקיד וניסיון נדרש: 

דרישות התפקיד:
• ניסיון קודם בהנהלת חשבונות -יתרון
• שליטה במערכת פריוריטי - חובה
• שליטה מלאה באקסל – חובה
• הכרות עם תוכנות אופיס
• שליטה מלאה בעברית

כישורים נדרשים: דייקנות, מסירות, אחריות ויכולת עבודה בצוות.

השכלה נדרשת: 
אין דרישה מיוחדת
היקף המשרה: 
משרה חלקית
סוג המשרה: 
משרה חלקית
מתאים להורים/שעות גמישות
מתאים גם לסטודנטים
בוגר/ת תואר ראשון ללא ניסיון
למשרה זו, קורות החיים ישלחו ישירות למעסיק.
המשרה מיועדת לגברים ונשים כאחד. רק פניות מתאימות תענינה.

משרה זו סגורה ולא ניתן לשלוח אליה קורות חיים.

לפרטים נוספים סגור

מלווה קהילה-רכז/ת צח"י- צוות חירום ישובי - הארכת משרה

21/11/2024
מספר משרה: 
6518
מועצה/אזור/יישוב: 
מועצה אזורית מנשה (קיבוצים, מושבים, קציר, מייסר, אום אל קטף, אל עריאן)
חברה: 
מועצה אזורית מנשה משאבי אנוש
תחום: 
אבטחה ובטחון
קהילה
מקצוע: 
מלווה
רכז/ת
תאור תפקיד: 

מטרת תפקידו של מלווה קהילה היא ללוות את העו"ס הקהילתי ולסייע לו במתן מענה לצרכים ברשות המקומית .צוות צח"י בישובים אחראי על ניהול מערך התגובה היישובי לאירוע משבר או אסון במטרה לשמר על הרצף התפקודי של היישוב ומערכותיו. תפקיד הרכז יהיה לעמוד מול הישובים בקשר רציף לנושא הבטחון, לרכז את כללי ההתנהלות וההכשרות הנדרשות לצוותים. לחנוך את יו"ר צח"י בישובים ולהיות במעקב על ביצוע תוכנית עבודה שנתית. פירוט מרכיבי תחומי האחריות:  תהליכים קהילתיים – זיהוי צרכים ומשאבים בקהילה, ליווי והובלה של תהליכים קהילתיים, יזום פרוייקטים.  איתור וגיוס תושבים להתנדבות בחירום ושותפים בתהליכי קבלת ההחלטות מול המועצה.  בניית תוכנית עבודה שנתית של המועצה • ביצוע חניכה לצח"י • ביצוע ומעקב בית הספר של הצח"י  בניית תוכנית עבודה שנתית ליישובים - ביצוע פגישות עם יו"ר צח"י ביישובים • ביצוע שתי פגישות בשנה לפחות מול כל ישוב • מעקב תוכנית עבודה שנתית • חיבור בין הצח"י להנהלת הקהילה  הוצאה לפועל של התוכנית השנתית • תרגילים – הובלה וכתיבת פקודה לתרגיל • כנסים שנתיים – קביעת התוכן והוצאה לפועל של הכנס • בית ספר של הצח"י – קביעת הכשרות, ליווי והעברת הכשרות.  חבר בצוות היגוי מועצתי  יצירת רשתות חברתיות לעזרה הדדית בקהילה. היקף המשרה: 100% משרה כניסה לתפקיד : מיידי דירוג דרגה: יקבע עפ"י השכלה כפיפות ל: קב"ט המועצה-מנהל מחלקת ביטחון. תאריך פרסום: 21/11/2024

דרישות התפקיד וניסיון נדרש: 

הגשת המועמדות עד ליום 5/12/2024 בשעה 12:00 לא יתקבלו פניות לאחר מועד זה

דרישות התפקיד: יש לצרך אישורים • בעל תואר אקדמי, שנרכש במוסד המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה, או שקיבל הכרה מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחוץ לארץ. או הנדסאי או טכנאי מוסמך בהתאם לסעיף 39 לחוק ההנדסאים והטכנאים המוסמכים, התשע"ג.2012- או תעודת סמיכות לרבנות )"יורה יורה"( לפי אישור הרבנות הראשית לישראל או אישור לימודים בתכנית מלאה בישיבה גבוהה או בכולל, שש שנים לפחות אחרי גיל 18 ומעבר שלוש בחינות לפחות מתוך מכלול הבחינות שמקיימת הרבנות הראשית לישראל )שתיים משלוש הבחינות יהיו בדיני שבת ודיני איסור והיתר(.- חובה לצרף אסמכתא. • ניסיון מוכח של שנתיים לפחות בעבודה חברתית /חינוכית / תרבותית בקהילות. לצורך ניסיון כאמור,תחשב גם הכשרה מעשית בתחום הקהילתי כחלק ממסגרת לימודית במוסד אקדמאי מוכר- יש לצרף אסמכתא מאפיינים ייחודיים לתפקיד: • יכולת שילוב מיומנויות עבודה מערכתית וקהילתית. • יכולת יזמות, הובלת ויישום פרויקטים. • יכולת הובלה וניהול מפגשים, סדנאות ותרגילים. • אמינות ומהימנות אישית. • עבודה בשעות גמישות כולל שעות ערב ואחה"צ. • רכב – חובה עבודה במשותף מול מנהלי הצח"י, מנהלי הקהילות, מנהלי המכלולים בחירום של המועצה ומול גורמי החירום (כגון מג"ב, משטרה, צה"ל כב"ה). העבודה בשגרה ובחירום. מועמדים הרואים עצמם כעונים על דרישות התפקיד יגישו קורות חיים, הצהרה על קרובי משפחה, אישורים והמלצות, דרך האתר. או במעטפה סגורה למשרד משאבי אנוש.

הגשת המועמדות עד ליום 5/12/2024 בשעה 12:00 לא יתקבלו פניות לאחר מועד זה. לא יטופלו פניות שלא צורפו להן כלל המסמכים הנדרשים.

מועמד/ת עם מוגבלויות זכאי/ת להתאמות בהליכי הקבלה לעבודה. **המכרז כתוב בלשון זכר אך מופנה לנשים וגברים כאחד.

אילן שדה, ראש המועצה

השכלה נדרשת: 
תואר ראשון
היקף המשרה: 
משרה מלאה
סוג המשרה: 
משרה מלאה
למשרה זו, קורות החיים ישלחו ישירות למעסיק.
המשרה מיועדת לגברים ונשים כאחד. רק פניות מתאימות תענינה.

מנהל/ת תחום השירות והחדשנות במועצה- הארכה

21/11/2024
מספר משרה: 
6514
מועצה/אזור/יישוב: 
מועצה אזורית מנשה (קיבוצים, מושבים, קציר, מייסר, אום אל קטף, אל עריאן)
חברה: 
מועצה אזורית מנשה משאבי אנוש
תחום: 
חדשנות ויזמות
שירות לקוחות
מקצוע: 
מנהל/ת מוקד
מנהל/ת תחום חדשנות
תאור תפקיד: 

הגשת המועמדות עד ליום 5/12/2024 בשעה 12:00. 

תיאור התפקיד: קידום תרבות ארגונית מוכוונת לקוחות (תושבים, מבקרים ובעלי העסקים ברשות(. קידום והטמעה של כלים דיגיטליים על פי מדיניות הארגון לצורך שיפור השירות הפנים והחוץ ארגוני על פי הנחיות הממונה היחידה וסיוע למנכ"ל הרשות. תחומי אחריות  יצירת תשתית מקצועית כלל רשותית בתחום השירות  בקרה על איכות השירות ושביעות רצון התושבים, והובלת תהליכי למידה והפקת לקחים  בנייה וניהול תכנית עבודה לשיפור השירות  הובלת תהליכי פיתוח ארגוני מכווני שירות ביחידות הרשות  הנעה והובלה של פרויקטים מערכתיים כלל רשותיים לשיפור השירות.  אחריות כוללת על ניהול וביצוע פרויקטים בתחום הדיגיטל ברשות  תכנון, גיבוש, יישום והובלת אסטרטגיה דיגיטלית לשירותים מוניציפליים  עמידה ביעדי הרשות בקידום הדיגיטל ברשות  קידום חשיבה חדשנית דיגיטלית ברשות  ניהול מערכת הCRM הרשותית והקשר עם מוקד המועצה החיצוני.  ניהול והובלת פורום חדשנות מועצתי.

דרישות התפקיד וניסיון נדרש: 

הגשת המועמדות עד ליום 5/12/2024 בשעה 12:00. 

דרישות התפקיד – לכלל הדרישות יש להציג אישורים בכתב! 1. השכלה: בעל תואר אקדמי ראשון שנרכש במוסד המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה או שקיבל הכרה מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחוץ לארץ. או הנדסאי או טכנאי מוסמך בהתאם לסעיף 39 לחוק ההנדסאים והטכנאים המוסמכים, התשע"ג.2012- או תעודת סמיכות לרבנות )"יורה יורה"( לפי אישור הרבנות הראשית לישראל. או אישור לימודים בתכנית מלאה בישיבה גבוהה או בכולל, שש שנים לפחות אחרי גיל 18 ומעבר שלוש בחינות לפחות מתוך מכלול הבחינות שמקיימת הרבנות הראשית לישראל )שתיים משלוש הבחינות יהיו בדיני שבת ודיני איסור והיתר(. 2. נסיון מקצועי: בתחום השירות והדיגיטל, עבור בעל תואר אקדמי או השכלה תורנית כאמור לעיל : ניסיון מקצועי של שנתיים באפיון תכנון והובלת פרויקטים דיגיטליים בדגש על תהליכים מקצועיים בתחומי ניהול דיגיטל, חווית לקוח, והתאמת תהליכים ארגוניים לעידן הדיגיטלי וגם של 3 שנים לפחות באחד או יותר מהתחומים הבאים במגזר הציבורי או הפרטי: ניהול מערכי שירות .ניהול מוקד, מרכז שירות או צוות שירות, כולל ניהול נציגי שירות לעמידה ברמת שירות ובאיכות השירות או יישום תהליכי בקרה או הובלה והטמעה של תהליכים ארגוניים או ניתוח תהליכים . ארגון ושיטות או ניהול ידע בתחום השירות.. עבור הנדסאי רשום: 3 /4 שנות ניסיון מקצועי כאמור לעיל. עבור טכנאי מוסמך: 4/5 שנות ניסיון מקצועי כאמור לעיל. 3. ניסיון ניהולי: שנת ניסיון בניהול צוות עובדים בכפיפות ישירה- יש להציג אסמכתא. 4. שפות- שליטה מלאה בשפה העברית והאנגלית היקף המשרה: 100% כניסה לתפקיד: מיידית דירוג-דרגה: הסכם קיבוצי, על פי השכלה כפיפות ל: מנכ"ל הרשות. תאריך פרסום: 21/11/2024 הארכה מאפייני עשייה יחודיים לתפקיד:  עבודה מול גורמים רבים ברשות ומחוצה לה  יצירתיות, יוזמה, חשיבה עצמאית, ראייה מערכתית  אוריינטציה טכנולוגית - יכולת לנהל פרויקטים שכוללים פן טכני\טכנולוגי  נכונות לעבודה בשעות בלתי שגרתיות  ביצוע משימות רב מערכתיות.  יכולות הובלת שינוים תוך מיסוד שיתופי פעולה  יכולת תפקוד בתנאי לחץ.  יכולת למידה עצמית גבוהה .  היכרות טובה עם עולם החדשנות הדיגיטלית ומגמות בעולם הטכנולוגיה.  יכולת עבודה עצמאית וקבלת החלטות.  יחסי אנוש טובים ותודעת שירות. מועמדים הרואים עצמם כעונים על דרישות התפקיד יגישו קורות חיים, הצהרה על קרובי משפחה, תעודות הכשרה מקצועית נדרשת אישורים והמלצות, דרך האתר. הגשת המועמדות עד ליום 5/12/2024 בשעה 12:00. לא יתקבלו פניות לאחר מועד זה. לא יטופלו פניות שלא צורפו להן כלל המסמכים הנדרשים. מועמד/ת עם מוגבלויות זכאי/ת להתאמות בהליכי הקבלה לעבודה. * תינתן עדיפות למועמד המשויך לאוכלוסייה הזכאית ייצוג הולם שאינה מיוצגת באופן הולם בקרב עובדי הרשות המקומית אם הוא בעל כישורים דומים לכישורי שאר המועמדים **המכרז כתוב בלשון זכר אך מופנה לנשים וגברים כאחד. אילן שדה, ראש המועצה

השכלה נדרשת: 
תואר ראשון
היקף המשרה: 
משרה מלאה
סוג המשרה: 
משרה חלקית
למשרה זו, קורות החיים ישלחו ישירות למעסיק.
המשרה מיועדת לגברים ונשים כאחד. רק פניות מתאימות תענינה.

למפעל מזון דרוש/ה עובד/ת מעבדת פיתוח- אשבל

18/11/2024
מספר משרה: 
6500
מועצה/אזור/יישוב: 
מועצה אזורית מנשה (קיבוצים, מושבים, קציר, מייסר, אום אל קטף, אל עריאן)
חברה: 
חסוי
תחום: 
כללי/בלתי מקצועי
מקצוע: 
אב/אם בית
לבורנט/ית
תאור תפקיד: 

• עבודה במעבדת הפיתוח של החברה. • ייצור דוגמאות מעבדה שונות לפי פורמולציות במגוון תחומים לפי הנחיית צוותי הפיתוח. • ניהול מערך שמירת ומספור דוגמאות • תחזוקה שוטפת של המעבדה – ניקיון וסידור • תיוק וארגון כרונולוגי של עבודת המעבדה • עבודה עם מכשיר אנליטי – צמיגות, בריקס Ph

דרישות התפקיד וניסיון נדרש: 

• אהבה למטבח לסדר וניקיון ,סדר וארגון • עברית ברמה טובה, אנגלית בסיסית • שעות גמישות * מיקום המשרה בקיבוץ מענית

השכלה נדרשת: 
אין דרישה מיוחדת
היקף המשרה: 
משרה מלאה
סוג המשרה: 
משרה מלאה
למשרה זו, קורות החיים ישלחו ישירות למעסיק.
המשרה מיועדת לגברים ונשים כאחד. רק פניות מתאימות תענינה.

מנהל.ת חשבונות לחברת אלפנט פארק תעשיות שח"ק

17/11/2024
מספר משרה: 
6496
מועצה/אזור/יישוב: 
מועצה אזורית מנשה (קיבוצים, מושבים, קציר, מייסר, אום אל קטף, אל עריאן)
חברה: 
אלפנט חרושת עץ בעמ
תחום: 
כספים וניהול חשבונות
מקצוע: 
מנהל/ת חשבונות
תאור תפקיד: 

הנהלת חשבונות עד מאזן למספר חברות, כולל ניתוחים והתאמות לכלל הסעיפים. הנה"ח לקוחות. ביצוע התאמות בנקים וכרטיסי אשראי. רישום פקודות שכר והתאמות. דיווחי מוסדות שוטפים. ביצוע ניתוחים שונים בהתאם לדרישות מחלקת הכספים. גביה.

דרישות התפקיד וניסיון נדרש: 

הנהלת חשבונות סוג 3 עצמאית עד מאזן. יחסי אנוש מעולים. יכולת עבודה בצוות ותחת לחץ. ניסיון של לפחות 4-5 שנים בתחום. שליטה בתכנת הפריורטי. ידע בתכנות אופיס.

השכלה נדרשת: 
לימודי תעודה
היקף המשרה: 
משרה חלקית
סוג המשרה: 
משרה חלקית
שעות עבודה: 
8-15
למשרה זו, קורות החיים ישלחו ישירות למעסיק.
המשרה מיועדת לגברים ונשים כאחד. רק פניות מתאימות תענינה.

רכז א-ו (חינוך בלתי פורמלי)- ועד מקומי קציר

17/11/2024
מספר משרה: 
6490
מועצה/אזור/יישוב: 
מועצה אזורית מנשה (קיבוצים, מושבים, קציר, מייסר, אום אל קטף, אל עריאן)
חברה: 
ועד מקומי קציר
תחום: 
חינוך/הדרכה
מקצוע: 
מדריך/ת חברתי/ת
תאור תפקיד: 

הפעלת מועדון לילדות וילדי א-ו בימים א'-ה'.(בשעות16:00-19:00.) •ייזום, תכנון,הפקה וביצוע פעילויות חברתיות, חינוכיות, ואירועי תרבות לילדים. •שיווק, פרסום ורתימת הילדים והילדות להשתלבות בפעילות המועדון. •תאום, יצירת שיתופי פעולה וקשר מול הגורמים השותפים: ועדת חינוך, מחלקת ילדים ונוער במועצה, רכז הנוער, הורים, מתנדבים וגורמים נוספים בקהילה. •ייצוג בפורומים רלוונטיים במועצה וביישוב. •הדרכה בקייצת ובפעילויות בחופשים ובחגים

דרישות התפקיד וניסיון נדרש: 

אהבה וגישה מצוינת לילדים–מועמד/ת הרואה בתפקיד משמעות ושליחות. •ניסיון בהדרכת ילדיםבגילאים הרלוונטיים–הכרחי. •ניסיון בבניית תוכניותעבודה,ופיתוח תכניםבתחום החינוך החברתי קהילתי– יתרון. •השכלהבתחומיםרלוונטיים, לרבות סטודנטים–יתרון. •בעל/ת חזון, יוזמה ודוגמא אישית. •יצירתי/ת. •מסודר.ת ומאורגנ.ת. •בעל/ת יכולות ארגון ותפעול,יכולתעבודה עם מגוון ממשקים. •ניסיון בגיוס והפעלת מתנדבים מהקהילה. •נדרשת גמישות בשעות העבודה לרבות עבודה בשעות הבוקר בתקופת חופשות בי"ס וחגים

השכלה נדרשת: 
אין דרישה מיוחדת
היקף המשרה: 
משרה חלקית
סוג המשרה: 
משרה חלקית
למשרה זו, קורות החיים ישלחו ישירות למעסיק.
המשרה מיועדת לגברים ונשים כאחד. רק פניות מתאימות תענינה.

דרוש מוסכניק (מכונאי רכב)- קיבוץ עין שמר

13/11/2024
מספר משרה: 
6474
מועצה/אזור/יישוב: 
מועצה אזורית מנשה (קיבוצים, מושבים, קציר, מייסר, אום אל קטף, אל עריאן)
חברה: 
קיבוץ עין שמר
תחום: 
תפעול ואחזקה
מקצוע: 
מכונאי/ת רכב
דרישות התפקיד וניסיון נדרש: 

ניסיון של שנה ומעלה

השכלה נדרשת: 
מקצועית
היקף המשרה: 
משרה מלאה
סוג המשרה: 
משרה מלאה
למשרה זו, קורות החיים ישלחו ישירות למעסיק.
המשרה מיועדת לגברים ונשים כאחד. רק פניות מתאימות תענינה.

עוזר/ת כלכלן למפעל גן שמואל מזון - חצי משרה

12/11/2024
מספר משרה: 
6457
מועצה/אזור/יישוב: 
מועצה אזורית מנשה (קיבוצים, מושבים, קציר, מייסר, אום אל קטף, אל עריאן)
חברה: 
גן שמואל מזון בע
תחום: 
כספים וניהול חשבונות
מקצוע: 
כלכלן/ית
מנהל/ת חשבונות
תאור תפקיד: 

דרוש/ה עוזר/ת כלכלן למפעל ליד חדרה – חצי משרה במסגרת התפקיד: שליפת נתונים מהנהלת חשבונות (פריוריטי) והצגת נתונים בדוחות אקסל. היקף משרה: חצי משרה, התחלה מידית, עבודה במשרדים בגן שמואל.

דרישות התפקיד וניסיון נדרש: 

דרישות התפקיד: • ניסיון קודם בהנהלת חשבונות של 5 שנים לפחות– חובה • שליטה במערכת פריוריטי - חובה • שליטה מלאה באקסל – חובה • הכרות עם תוכנות אופיס • שליטה מלאה בעברית כישורים נדרשים: דייקנות, מסירות, אחריות ויכולת עבודה בצוות.

השכלה נדרשת: 
לימודי תעודה
היקף המשרה: 
משרה חלקית
סוג המשרה: 
משרה חלקית
מתאים להורים/שעות גמישות
מתאים גם לסטודנטים
למשרה זו, קורות החיים ישלחו ישירות למעסיק.
המשרה מיועדת לגברים ונשים כאחד. רק פניות מתאימות תענינה.

מנהל/ת תחום השירות והחדשנות במועצה- מועצה אזורית מנשה

11/11/2024
מספר משרה: 
6448
מועצה/אזור/יישוב: 
מועצה אזורית מנשה (קיבוצים, מושבים, קציר, מייסר, אום אל קטף, אל עריאן)
חברה: 
מועצה אזורית מנשה משאבי אנוש
תחום: 
חדשנות ויזמות
שירות לקוחות
מקצוע: 
מנהל/ת
תאור תפקיד: 

הגשת המועמדות עד ליום 21/11/2024 בשעה 12:00. לא יתקבלו פניות לאחר מועד זה.

תיאור התפקיד: קידום תרבות ארגונית מוכוונת לקוחות (תושבים, מבקרים ובעלי העסקים ברשות(. קידום והטמעה של כלים דיגיטליים על פי מדיניות הארגון לצורך שיפור השירות הפנים והחוץ ארגוני על פי הנחיות הממונה היחידה וסיוע למנכ"ל הרשות. תחומי אחריות  יצירת תשתית מקצועית כלל רשותית בתחום השירות  בקרה על איכות השירות ושביעות רצון התושבים, והובלת תהליכי למידה והפקת לקחים  בנייה וניהול תכנית עבודה לשיפור השירות  הובלת תהליכי פיתוח ארגוני מכווני שירות ביחידות הרשות  הנעה והובלה של פרויקטים מערכתיים כלל רשותיים לשיפור השירות.  אחריות כוללת על ניהול וביצוע פרויקטים בתחום הדיגיטל ברשות  תכנון, גיבוש, יישום והובלת אסטרטגיה דיגיטלית לשירותים מוניציפליים  עמידה ביעדי הרשות בקידום הדיגיטל ברשות  קידום חשיבה חדשנית דיגיטלית ברשות  ניהול מערכת הCRM הרשותית והקשר עם מוקד המועצה החיצוני.  ניהול והובלת פורום חדשנות מועצתי.

דרישות התפקיד וניסיון נדרש: 

הגשת המועמדות עד ליום 21/11/2024 בשעה 12:00. לא יתקבלו פניות לאחר מועד זה.

דרישות התפקיד 1. השכלה: בעל תואר אקדמי ראשון שנרכש במוסד המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה או שקיבל הכרה מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחוץ לארץ. או הנדסאי או טכנאי מוסמך בהתאם לסעיף 39 לחוק ההנדסאים והטכנאים המוסמכים, התשע"ג.2012- או תעודת סמיכות לרבנות )"יורה יורה"( לפי אישור הרבנות הראשית לישראל. או אישור לימודים בתכנית מלאה בישיבה גבוהה או בכולל, שש שנים לפחות אחרי גיל 18 ומעבר שלוש בחינות לפחות מתוך מכלול הבחינות שמקיימת הרבנות הראשית לישראל )שתיים משלוש הבחינות יהיו בדיני שבת ודיני איסור והיתר(.- יש להציג אסמכתא. 2. נסיון מקצועי: עבור בעל תואר אקדמי או השכלה תורנית כאמור לעיל - ניסיון מקצועי של שנתיים באפיון תכנון והובלת פרויקטים דיגיטליים בדגש על תהליכים מקצועיים בתחומי ניהול דיגיטל, חווית לקוח, והתאמת תהליכים ארגוניים לעידן הדיגיטלי. עבור הנדסאי רשום: שלוש שנות ניסיון מקצועי כאמור לעיל. עבור טכנאי מוסמך: ארבע שנות ניסיון מקצועי כאמור לעיל. עבודה וניסיון בתחום השירות- יתרון. עבור בעל תואר אקדמי או השכלה תורנית כמפורט לעיל – ניסיון מקצועי של 3 שנים לפחות באחד או יותר מהתחומים הבאים במגזר הציבורי או הפרטי: ניהול מערכי שירות )ניהול מוקד, מרכז שירות או צוות שירות, כולל ניהול נציגי שירות לעמידה ברמת שירות ובאיכות השירות( או יישום תהליכי בקרה או הובלה והטמעה של תהליכים ארגוניים או ניתוח תהליכים )ארגון ושיטות( או ניהול ידע בתחום השירות. עבור הנדסאי רשום– 4 שנות ניסיון כאמור לעיל. עבור טכנאי מוסמך – 5 שנות ניסיון כאמור לעיל. 3. ניסיון ניהולי: שנת ניסיון בניהול צוות עובדים בכפיפות ישירה- יש להציג אסמכתא. 4. שפות- שליטה מלאה בשפה העברית והאנגלית היקף המשרה: 100% כניסה לתפקיד: מיידית דירוג-דרגה: הסכם קיבוצי, על פי השכלה כפיפות ל: מנכ"ל הרשות. תאריך פרסום: 10/11/2024 מאפייני עשייה יחודיים לתפקיד:  עבודה מול גורמים רבים ברשות ומחוצה לה  יצירתיות, יוזמה, חשיבה עצמאית, ראייה מערכתית  אוריינטציה טכנולוגית - יכולת לנהל פרויקטים שכוללים פן טכני\טכנולוגי  נכונות לעבודה בשעות בלתי שגרתיות  ביצוע משימות רב מערכתיות.  יכולות הובלת שינוים תוך מיסוד שיתופי פעולה  יכולת תפקוד בתנאי לחץ.  יכולת למידה עצמית גבוהה .  היכרות טובה עם עולם החדשנות הדיגיטלית ומגמות בעולם הטכנולוגיה.  יכולת עבודה עצמאית וקבלת החלטות.  יחסי אנוש טובים ותודעת שירות. וועדת הבחינה צפויה להתכנס ב27/11 מועמדים הרואים עצמם כעונים על דרישות התפקיד יגישו קורות חיים, הצהרה על קרובי משפחה, תעודות הכשרה מקצועית נדרשת אישורים והמלצות, דרך האתר. הגשת המועמדות עד ליום 21/11/2024 בשעה 12:00. לא יתקבלו פניות לאחר מועד זה. לא יטופלו פניות שלא צורפו להן כלל המסמכים הנדרשים. מועמד/ת עם מוגבלויות זכאי/ת להתאמות בהליכי הקבלה לעבודה. * תינתן עדיפות למועמד המשויך לאוכלוסייה הזכאית ייצוג הולם שאינה מיוצגת באופן הולם בקרב עובדי הרשות המקומית אם הוא בעל כישורים דומים לכישורי שאר המועמדים **המכרז כתוב בלשון זכר אך מופנה לנשים וגברים כאחד. אילן שדה, ראש המועצה

השכלה נדרשת: 
תואר ראשון
היקף המשרה: 
משרה מלאה
סוג המשרה: 
משרה מלאה
למשרה זו, קורות החיים ישלחו ישירות למעסיק.
המשרה מיועדת לגברים ונשים כאחד. רק פניות מתאימות תענינה.

משרה זו סגורה ולא ניתן לשלוח אליה קורות חיים.

לפרטים נוספים סגור

דרוש/ה- מלווה קהילה-רכז/ת צח"י- צוות חירום ישובי - מועצה אזורית מנשה

11/11/2024
מספר משרה: 
6444
מועצה/אזור/יישוב: 
מועצה אזורית מנשה (קיבוצים, מושבים, קציר, מייסר, אום אל קטף, אל עריאן)
חברה: 
מועצה אזורית מנשה משאבי אנוש
תחום: 
קהילה
מקצוע: 
מלווה
רכז/ת
תאור תפקיד: 

הגשת המועמדות עד ליום 21/11/2024 בשעה 12:00

מכרז 28/2024 המועצה האזורית מנשה (להלן : המועצה) מכריזה בזאת על משרה פנויה כדלקמן: דרוש/ה- מלווה קהילה-רכז/ת צח"י- צוות חירום ישובי מטרת תפקידו של מלווה קהילה היא ללוות את העו"ס הקהילתי ולסייע לו במתן מענה לצרכים ברשות המקומית .צוות צח"י בישובים אחראי על ניהול מערך התגובה היישובי לאירוע משבר או אסון במטרה לשמר על הרצף התפקודי של היישוב ומערכותיו. תפקיד הרכז יהיה לעמוד מול הישובים בקשר רציף לנושא הבטחון, לרכז את כללי ההתנהלות וההכשרות הנדרשות לצוותים. לחנוך את יו"ר צח"י בישובים ולהיות במעקב על ביצוע תוכנית עבודה שנתית. פירוט מרכיבי תחומי האחריות:  תהליכים קהילתיים – זיהוי צרכים ומשאבים בקהילה, ליווי והובלה של תהליכים קהילתיים, יזום פרוייקטים.  איתור וגיוס תושבים להתנדבות בחירום ושותפים בתהליכי קבלת ההחלטות מול המועצה.  בניית תוכנית עבודה שנתית של המועצה • ביצוע חניכה לצח"י • ביצוע ומעקב בית הספר של הצח"י  בניית תוכנית עבודה שנתית ליישובים - ביצוע פגישות עם יו"ר צח"י ביישובים • ביצוע שתי פגישות בשנה לפחות מול כל ישוב • מעקב תוכנית עבודה שנתית • חיבור בין הצח"י להנהלת הקהילה  הוצאה לפועל של התוכנית השנתית • תרגילים – הובלה וכתיבת פקודה לתרגיל • כנסים שנתיים – קביעת התוכן והוצאה לפועל של הכנס • בית ספר של הצח"י – קביעת הכשרות, ליווי והעברת הכשרות.  חבר בצוות היגוי מועצתי  יצירת רשתות חברתיות לעזרה הדדית בקהילה. היקף המשרה: 100% משרה כניסה לתפקיד : מיידי דירוג דרגה: יקבע עפ"י השכלה כפיפות ל: קב"ט המועצה-מנהל מחלקת ביטחון. תאריך פרסום: 7/11/2024 ועדת הבחינה תתקיים ב27/11/2024

דרישות התפקיד וניסיון נדרש: 

הגשת המועמדות עד ליום 21/11/2024 בשעה 12:00

דרישות התפקיד: • בעל תואר אקדמי, שנרכש במוסד המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה, או שקיבל הכרה מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחוץ לארץ. או הנדסאי או טכנאי מוסמך בהתאם לסעיף 39 לחוק ההנדסאים והטכנאים המוסמכים, התשע"ג.2012- או תעודת סמיכות לרבנות )"יורה יורה"( לפי אישור הרבנות הראשית לישראל או אישור לימודים בתכנית מלאה בישיבה גבוהה או בכולל, שש שנים לפחות אחרי גיל 18 ומעבר שלוש בחינות לפחות מתוך מכלול הבחינות שמקיימת הרבנות הראשית לישראל )שתיים משלוש הבחינות יהיו בדיני שבת ודיני איסור והיתר(.- חובה לצרף אסמכתא. • ניסיון מוכח של שנתיים לפחות בעבודה חברתית /חינוכית / תרבותית בקהילות. לצורך ניסיון כאמור,תחשב גם הכשרה מעשית בתחום הקהילתי כחלק ממסגרת לימודית במוסד אקדמאי מוכר. מאפיינים ייחודיים לתפקיד: • יכולת שילוב מיומנויות עבודה מערכתית וקהילתית. • יכולת יזמות, הובלת ויישום פרויקטים. • יכולת הובלה וניהול מפגשים, סדנאות ותרגילים. • אמינות ומהימנות אישית. • עבודה בשעות גמישות כולל שעות ערב ואחה"צ. • רכב – חובה עבודה במשותף מול מנהלי הצח"י, מנהלי הקהילות, מנהלי המכלולים בחירום של המועצה ומול גורמי החירום (כגון מג"ב, משטרה, צה"ל כב"ה). העבודה בשגרה ובחירום. מועמדים הרואים עצמם כעונים על דרישות התפקיד יגישו קורות חיים, הצהרה על קרובי משפחה, אישורים והמלצות, דרך האתר. או במעטפה סגורה למשרד משאבי אנוש. הגשת המועמדות עד ליום 21/11/2024 בשעה 12:00 לא יתקבלו פניות לאחר מועד זה.         לא יטופלו פניות שלא צורפו להן כלל המסמכים הנדרשים. מועמד/ת עם מוגבלויות זכאי/ת להתאמות בהליכי הקבלה לעבודה. **המכרז כתוב בלשון זכר אך מופנה לנשים וגברים כאחד. אילן שדה, ראש המועצה

השכלה נדרשת: 
תואר ראשון
היקף המשרה: 
משרה מלאה
סוג המשרה: 
משרה מלאה
למשרה זו, קורות החיים ישלחו ישירות למעסיק.
המשרה מיועדת לגברים ונשים כאחד. רק פניות מתאימות תענינה.

משרה זו סגורה ולא ניתן לשלוח אליה קורות חיים.

לפרטים נוספים סגור
Subscribe to RSS - מועצה אזורית מנשה (קיבוצים, מושבים, קציר, מייסר, אום אל קטף, אל עריאן)