תאור תפקיד:
ריכוז וביצוע עבודות המשרד לרבות מענה לתושבי/ות המועצות ותמיכה מול אתר האינטרנט .
אחריות לתחום המנהלה והלוגיסטיקה, כולל עבודה עם ספקים ונותני שירות.
תמיכה משרדית בפעילות לאנשי הצוות
עבודה עם אתר האינטרנט של המשרד ותפעול מאגר הנתונים הממוחשב.
קשר ועבודה מול מחלקות המועצה השונות
שיווק והפצת מידע של התוכנית למשתתפים (הוצאת ניוזלטר ודפי נחיתה וכו..)
דרישות התפקיד וניסיון נדרש:
השכלה תיכונית (בגרות מלאה ) חובה .עדיפות לתואר ראשון
שליטה מלאה בתוכנות ה office , עבודה עם מאגרי מידע ממוחשבים.
כישורים אישיים – יכולת ורבלית, סבלנות, יחסי אנוש טובים ,יכולת בעבודת צוות .
ניסיון מוכח בעבודת מזכירות , עדיפות לבוגרי קורס מזכירות מוכר.
פרטים נוספים-
תחילת העבודה : יוני/יולי 2023
המשרה זמנית- החלפה לחופשת לידה
משרה חלקית – 5 שעות עבודה ביום.
המשרדים נמצאים במיפעלי גרנות (מול קיבוץ גן שמואל ) , כולל נסיעות מדיי פעם למועצה אזורית מנשה.
יש לשלוח קורות חיים דרך הקישור ,רק פניות מתאימות תענינה.