דרישות:
לפחות 2-4 שנות ניסיון בתפקידים שיווקיים או ניהוליים בתחום מועדוני לקוחות, שירות לקוחות, או ניהול פרויקטים דומים.
היכרות עם מערכות CRM: ניסיון בעבודה עם מערכות ניהול קשרי לקוחות (CRM) וטכנולוגיות שיווק אוטומטיות (Marketing Automation).
השכלה: תואר אקדמי בשיווק, ניהול, כלכלה, או תחום רלוונטי.
כישורים מקצועיים:
יכולת ניתוח נתונים: מיומנויות חזקות בניתוח נתונים, עם ניסיון בעבודה עם כלי ניתוח (כגון Excel, Google Analytics, PowerBI, Qlik Sense) לניתוח ביצועים והפקת דוחות.
כישורים שיווקיים: ידע וניסיון בפיתוח והוצאה לפועל של קמפיינים שיווקיים ותוכניות נאמנות, כולל יצירת מסעות לקוח מותאמי קהלים.
הבנה של טכנולוגיות שיווק: הכרת כלים טכנולוגיים ופתרונות שיווק דיגיטלי, כולל מערכות ניהול תוכן, פלטפורמות ניתוח נתונים ותוכנות אוטומציה של שיווק.
כישורים אישיים:
יכולת ניהול צוות: ניסיון בניהול והנעת צוותים, כולל יכולת גיוס, הכשרה והערכה של עובדים.
כישורי תקשורת: יכולת תקשורת מצוינת בכתב ובעל פה, כולל יכולת לנהל תקשורת עם לקוחות, ספקים ושותפים עסקיים.
כישורי פתרון בעיות: יכולת לטפל בבעיות ולפתור בעיות בצורה יצירתית ומהירה.
* משרה מס׳ #386807 מיועדת לגברים ונשים כאחד