מנהל/ת תחום השירות והחדשנות במועצה- מועצה אזורית מנשה | מעברים כרמל מנשה

מנהל/ת תחום השירות והחדשנות במועצה- מועצה אזורית מנשה

מנהל/ת תחום השירות והחדשנות במועצה- מועצה אזורית מנשה

11/11/2024
חברה: 
מועצה אזורית מנשה משאבי אנוש
תחום: 
חדשנות ויזמות
שירות לקוחות
מקצוע: 
מנהל/ת
תאור תפקיד: 

הגשת המועמדות עד ליום 21/11/2024 בשעה 12:00. לא יתקבלו פניות לאחר מועד זה.

תיאור התפקיד: קידום תרבות ארגונית מוכוונת לקוחות (תושבים, מבקרים ובעלי העסקים ברשות(. קידום והטמעה של כלים דיגיטליים על פי מדיניות הארגון לצורך שיפור השירות הפנים והחוץ ארגוני על פי הנחיות הממונה היחידה וסיוע למנכ"ל הרשות. תחומי אחריות  יצירת תשתית מקצועית כלל רשותית בתחום השירות  בקרה על איכות השירות ושביעות רצון התושבים, והובלת תהליכי למידה והפקת לקחים  בנייה וניהול תכנית עבודה לשיפור השירות  הובלת תהליכי פיתוח ארגוני מכווני שירות ביחידות הרשות  הנעה והובלה של פרויקטים מערכתיים כלל רשותיים לשיפור השירות.  אחריות כוללת על ניהול וביצוע פרויקטים בתחום הדיגיטל ברשות  תכנון, גיבוש, יישום והובלת אסטרטגיה דיגיטלית לשירותים מוניציפליים  עמידה ביעדי הרשות בקידום הדיגיטל ברשות  קידום חשיבה חדשנית דיגיטלית ברשות  ניהול מערכת הCRM הרשותית והקשר עם מוקד המועצה החיצוני.  ניהול והובלת פורום חדשנות מועצתי.

דרישות התפקיד וניסיון נדרש: 

הגשת המועמדות עד ליום 21/11/2024 בשעה 12:00. לא יתקבלו פניות לאחר מועד זה.

דרישות התפקיד 1. השכלה: בעל תואר אקדמי ראשון שנרכש במוסד המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה או שקיבל הכרה מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחוץ לארץ. או הנדסאי או טכנאי מוסמך בהתאם לסעיף 39 לחוק ההנדסאים והטכנאים המוסמכים, התשע"ג.2012- או תעודת סמיכות לרבנות )"יורה יורה"( לפי אישור הרבנות הראשית לישראל. או אישור לימודים בתכנית מלאה בישיבה גבוהה או בכולל, שש שנים לפחות אחרי גיל 18 ומעבר שלוש בחינות לפחות מתוך מכלול הבחינות שמקיימת הרבנות הראשית לישראל )שתיים משלוש הבחינות יהיו בדיני שבת ודיני איסור והיתר(.- יש להציג אסמכתא. 2. נסיון מקצועי: עבור בעל תואר אקדמי או השכלה תורנית כאמור לעיל - ניסיון מקצועי של שנתיים באפיון תכנון והובלת פרויקטים דיגיטליים בדגש על תהליכים מקצועיים בתחומי ניהול דיגיטל, חווית לקוח, והתאמת תהליכים ארגוניים לעידן הדיגיטלי. עבור הנדסאי רשום: שלוש שנות ניסיון מקצועי כאמור לעיל. עבור טכנאי מוסמך: ארבע שנות ניסיון מקצועי כאמור לעיל. עבודה וניסיון בתחום השירות- יתרון. עבור בעל תואר אקדמי או השכלה תורנית כמפורט לעיל – ניסיון מקצועי של 3 שנים לפחות באחד או יותר מהתחומים הבאים במגזר הציבורי או הפרטי: ניהול מערכי שירות )ניהול מוקד, מרכז שירות או צוות שירות, כולל ניהול נציגי שירות לעמידה ברמת שירות ובאיכות השירות( או יישום תהליכי בקרה או הובלה והטמעה של תהליכים ארגוניים או ניתוח תהליכים )ארגון ושיטות( או ניהול ידע בתחום השירות. עבור הנדסאי רשום– 4 שנות ניסיון כאמור לעיל. עבור טכנאי מוסמך – 5 שנות ניסיון כאמור לעיל. 3. ניסיון ניהולי: שנת ניסיון בניהול צוות עובדים בכפיפות ישירה- יש להציג אסמכתא. 4. שפות- שליטה מלאה בשפה העברית והאנגלית היקף המשרה: 100% כניסה לתפקיד: מיידית דירוג-דרגה: הסכם קיבוצי, על פי השכלה כפיפות ל: מנכ"ל הרשות. תאריך פרסום: 10/11/2024 מאפייני עשייה יחודיים לתפקיד:  עבודה מול גורמים רבים ברשות ומחוצה לה  יצירתיות, יוזמה, חשיבה עצמאית, ראייה מערכתית  אוריינטציה טכנולוגית - יכולת לנהל פרויקטים שכוללים פן טכני\טכנולוגי  נכונות לעבודה בשעות בלתי שגרתיות  ביצוע משימות רב מערכתיות.  יכולות הובלת שינוים תוך מיסוד שיתופי פעולה  יכולת תפקוד בתנאי לחץ.  יכולת למידה עצמית גבוהה .  היכרות טובה עם עולם החדשנות הדיגיטלית ומגמות בעולם הטכנולוגיה.  יכולת עבודה עצמאית וקבלת החלטות.  יחסי אנוש טובים ותודעת שירות. וועדת הבחינה צפויה להתכנס ב27/11 מועמדים הרואים עצמם כעונים על דרישות התפקיד יגישו קורות חיים, הצהרה על קרובי משפחה, תעודות הכשרה מקצועית נדרשת אישורים והמלצות, דרך האתר. הגשת המועמדות עד ליום 21/11/2024 בשעה 12:00. לא יתקבלו פניות לאחר מועד זה. לא יטופלו פניות שלא צורפו להן כלל המסמכים הנדרשים. מועמד/ת עם מוגבלויות זכאי/ת להתאמות בהליכי הקבלה לעבודה. * תינתן עדיפות למועמד המשויך לאוכלוסייה הזכאית ייצוג הולם שאינה מיוצגת באופן הולם בקרב עובדי הרשות המקומית אם הוא בעל כישורים דומים לכישורי שאר המועמדים **המכרז כתוב בלשון זכר אך מופנה לנשים וגברים כאחד. אילן שדה, ראש המועצה

השכלה נדרשת: 
תואר ראשון
היקף המשרה: 
משרה מלאה
סוג המשרה: 
משרה מלאה
למשרה זו, קורות החיים ישלחו ישירות למעסיק.
המשרה מיועדת לגברים ונשים כאחד. רק פניות מתאימות תענינה.