ניהול חשבונות בחברת טריסן
ניהול חשבונות בחברת טריסן
05/11/2024מהות התפקיד ביצוע עבודות הנהלת חשבונות כולל: ספקים, לקוחות, התאמות, בנקים, מאזן ותמחיר. תיאור התפקיד • ביצוע פעולות חשבונאיות : לקוחות, ספקים, בנקים, קופות, מע"מ, מיסים, התאמות בנקים, ספקים ולקוחות, תמחיר. • הפקת דוחות תמחיר למנהלי פעילויות. • התאמת העבודה ולוחות הזמנים לדוחות המע"מ ומיסים. • הגשת דוחות על פי דרישות המנהלים. • הפעלת תוכנות "אקסל" ו one view, כלי עבודה עיקרים.
דרישות וכישורים • השכלה – הנה"ח 1+2 יתרון למורחבת - הנה"ח 3. • ניסיון של לפחות 3 שנות עבודה מעשית. • . • שליטה טובה ביישומי מחשב, "אקסל" חובה. • ניסיון והיכרות עם תוכנת one view – יתרון משמעותי. • עבודה מסודרת ושיטתית. • אחריות, חריצות ועצמאות. • דיוק, סדר וארגון. • יחסי אנוש מצוינים, תקשורת טובה ושרותיות. אופן הבחירה: ראיון עם מנהל טריסן וחשב, טריסן. כפיפות ארגונית ומקצועית: חשב טריסן. היקף משרה: משרה מלאה, 5 ימים בשבוע מ- 08:00 – 17:00\16:00. מועד תחילת עבודה: מיידי!!!