מושב מי עמי מחפש מנהל\ת משרד! | מעברים כרמל מנשה

מושב מי עמי מחפש מנהל\ת משרד!

מושב מי עמי מחפש מנהל\ת משרד!

11/09/2024
חברה: 
מושב מי עמי
תחום: 
אדמיניסטרציה
מקצוע: 
מנהל/ת משרד
תאור תפקיד: 

במסגרת התפקיד • ניהול ענף ההשכרות ואחזקת מבני המושב. • ניהול אדמינסטרטיבי של המשרד (מענה טלפוני, ניהול יומנים, מתן שירות לתושבים, רווחת העובדים). • סיוע לצוות הנהלת החשבונות. זמינות מיידית

דרישות התפקיד וניסיון נדרש: 

דרישות התפקיד • ידע בתוכנות אופיס – חובה. • ניסיון קודם בתפקיד דומה – יתרון. • יכולות ארגון וסדר גבוהות וירידה לפרטים. • ידע בפריורטי – יתרון. • יכולת התנסחות גבוהה. • יחסי אנוש מצוינים. • דיסקרטיות. • נכונות לעבודה מעבר לשעות הרגילות מעת לעת.

היקף המשרה: 
משרה חלקית
סוג המשרה: 
משרה חלקית
שעות עבודה: 
80% משרה (8:00-15:00, 5 ימים בשבוע)
למשרה זו, קורות החיים ישלחו ישירות למעסיק.
המשרה מיועדת לגברים ונשים כאחד. רק פניות מתאימות תענינה.