מושב מי עמי מחפש מנהל\ת משרד!
מושב מי עמי מחפש מנהל\ת משרד!
25/09/2024מספר משרה:
6001
מועצה/אזור/יישוב:
חברה:
מושב מי עמי
תחום:
אדמיניסטרציה
מקצוע:
מנהל/ת משרד
תאור תפקיד:
במסגרת התפקיד • ניהול ענף ההשכרות ואחזקת מבני המושב. • ניהול אדמינסטרטיבי של המשרד (מענה טלפוני, ניהול יומנים, מתן שירות לתושבים, רווחת העובדים). • סיוע לצוות הנהלת החשבונות. זמינות מיידית
דרישות התפקיד וניסיון נדרש:
דרישות התפקיד • ידע בתוכנות אופיס – חובה. • ניסיון קודם בתפקיד דומה – יתרון. • יכולות ארגון וסדר גבוהות וירידה לפרטים. • ידע בפריורטי – יתרון. • יכולת התנסחות גבוהה. • יחסי אנוש מצוינים. • דיסקרטיות. • נכונות לעבודה מעבר לשעות הרגילות מעת לעת.
היקף המשרה:
משרה חלקית
סוג המשרה:
משרה חלקית
שעות עבודה:
80% משרה (8:00-15:00, 5 ימים בשבוע)
למשרה זו, קורות החיים ישלחו ישירות למעסיק.
המשרה מיועדת לגברים ונשים כאחד. רק פניות מתאימות תענינה.
משרה זו סגורה ולא ניתן לשלוח אליה קורות חיים.