רכז/ת אדמיניסטרציה באיירופורט סיטי
רכז/ת אדמיניסטרציה באיירופורט סיטי
27/08/2024
חברה ציבורית העוסקת בייבוא ושיווק מוצרי ניקיון. העבודה כוללת: • ניהול יומן • הכנת סיכומי ישיבות ומצגות, מעקב אחר משימות ובקרה • ניהול משרד: אחריות על חב’ ניקיון ואחזקה, טיפול בדואר, הזמנת ציוד משרדי וכיבוד, טיפול במתנות לעובדים ועוד • הפקת דוחות שוטפים, עבודה עם Outlook וExcel- תנאים נוספים: טלפון נייד + סבסוד שיחות, החזרי נסיעות לפי חוק, ימי גיבוש וכיף, מתנות בחגים ובימי הולדת, אפשרויות קידום ועוד. משרה פונה לגברים ונשים כאחד ימים/שעות עבודה: העבודה בימים א'-ה' בין השעות 8:00-17:00 ** קיימת אפשרות לעבוד גם בין 8:00-16:00 תנאי העסקה: לשעות עבודה 8:00-17:00 השכר יהיה בגובה 10,000 ₪ + החזרי נסיעות לפי חוק (עד 500 ₪ בחודש) לשעות עבודה 8:00-16:00 השכר יהיה בגובה 9,000 ₪ + החזרי נסיעות לפי חוק (עד 500 ₪ בחודש)
דרישות תפקיד: • תואר ראשון - חובה • שליטה טובה באקסל • ניסיון קודם בניהול יומן + אדמיניסטרציה – שנתיים לפחות, חובה • אפשרי גם ניסיון מהשירות הצבאי בבקשה לציין בקורות חיים ניסיון/תואר ראשון/שליטה בניהול יומן/אקסל
משרה זו סגורה ולא ניתן לשלוח אליה קורות חיים.