רכז/ת אדמיניסטרציה באיירופורט סיטי | מעברים כרמל מנשה

רכז/ת אדמיניסטרציה באיירופורט סיטי

רכז/ת אדמיניסטרציה באיירופורט סיטי

27/08/2024
מספר משרה: 
5886
מועצה/אזור/יישוב: 
חברה: 
shelasjobs
תחום: 
אדמיניסטרציה
מקצוע: 
רכז/ת
תאור תפקיד: 

חברה ציבורית העוסקת בייבוא ושיווק מוצרי ניקיון. העבודה כוללת: • ניהול יומן • הכנת סיכומי ישיבות ומצגות, מעקב אחר משימות ובקרה • ניהול משרד: אחריות על חב’ ניקיון ואחזקה, טיפול בדואר, הזמנת ציוד משרדי וכיבוד, טיפול במתנות לעובדים ועוד • הפקת דוחות שוטפים, עבודה עם Outlook וExcel- תנאים נוספים: טלפון נייד + סבסוד שיחות, החזרי נסיעות לפי חוק, ימי גיבוש וכיף, מתנות בחגים ובימי הולדת, אפשרויות קידום ועוד. משרה פונה לגברים ונשים כאחד ימים/שעות עבודה: העבודה בימים א'-ה' בין השעות 8:00-17:00 ** קיימת אפשרות לעבוד גם בין 8:00-16:00 תנאי העסקה: לשעות עבודה 8:00-17:00 השכר יהיה בגובה 10,000 ₪ + החזרי נסיעות לפי חוק (עד 500 ₪ בחודש) לשעות עבודה 8:00-16:00 השכר יהיה בגובה 9,000 ₪ + החזרי נסיעות לפי חוק (עד 500 ₪ בחודש)

דרישות התפקיד וניסיון נדרש: 

דרישות תפקיד: • תואר ראשון - חובה • שליטה טובה באקסל • ניסיון קודם בניהול יומן + אדמיניסטרציה – שנתיים לפחות, חובה • אפשרי גם ניסיון מהשירות הצבאי בבקשה לציין בקורות חיים ניסיון/תואר ראשון/שליטה בניהול יומן/אקסל

השכלה נדרשת: 
תואר ראשון
היקף המשרה: 
משרה מלאה
סוג המשרה: 
משרה מלאה
שעות עבודה: 
ראו בפירוט
למשרה זו, קורות החיים ישלחו ישירות למעסיק.
המשרה מיועדת לגברים ונשים כאחד. רק פניות מתאימות תענינה.

משרה זו סגורה ולא ניתן לשלוח אליה קורות חיים.