בודק.ת בקשות להיתרי בנייה- מ"מ החלפה לחל"ד | מעברים כרמל מנשה

בודק.ת בקשות להיתרי בנייה- מ"מ החלפה לחל"ד

בודק.ת בקשות להיתרי בנייה- מ"מ החלפה לחל"ד

26/08/2024
חברה: 
מועצה אזורית מנשה משאבי אנוש
תחום: 
אדריכלות ובניין
מקצוע: 
הנדסאי/ת אדריכלות
הנדסאי/ת בניין
תאור תפקיד: 

הגשת המועמדות עד ליום 8/9/2024 בשעה 12:00

דרוש.ה בודק.ת בקשות להיתרי בנייה- מ"מ החלפה לחל"ד ביקה וטיפול בבקשות להיתרי בנייה בוועדה המקומית, ובהתאם לחוק התכנון והבנייה ולתקנות שהותקנו מכוחו, ובהתאם למדיניות הוועדה המקומית ולהנחיות מהנדסת הוועדה. עיקרי התפקיד: א. בקרה על היתרי בנייה. ב . קבלת קהל ומענה לפניות. ג. במידת הצורך מתן חוות דעת מקצועית בפורומים שונים. ד. כל מטלה נוספת שתוטל על ידי הממונה.

דרישות התפקיד וניסיון נדרש: 

הגשת המועמדות עד ליום 8/9/2024 בשעה 12:00

השכלה ודרישות מקצועיות  מהנדס בניין או בעל תואר באדריכלות ממוסד מוכר ע"י המועצה להשכלה גבוהה, או המוכר על ידי המחלה לשקילת תארים מחו"ל במשרד החינוך או הנדסאי אדריכלות או בניין- יש להציג אסמכתא.  ניסיון מקצועי- עדיפות לבעלי ניסיון קודם בתחום.  שפות- עברית ברמה גבוהה היקף המשרה: 100% משרה זמנית (החלפה לחל"ד) כניסה לתפקיד : מיידית כפיפות ל: מקצועית למנהל יחידת הרישוי, ניהולית- מהנדסת הועדה. מועד הפרסום: 20.8.2024 מאפייני העשייה הייחודיים בתפקיד: שליטה בחוק התו"ב והתקנות, היכרות עם תהליכי הבנייה ומרכיבי הבניין. מועמדים הרואים עצמם כעונים על דרישות התפקיד יגישו קורות חיים, הצהרה על קרובי משפחה, תעודות הכשרה מקצועית נדרשת אישורים והמלצות, לדואר אלקטרוני דרך האתר.

הגשת המועמדות עד ליום 8/9/2024 בשעה 12:00. לא יתקבלו פניות לאחר מועד זה. לא יטופלו פניות שלא צורפו להן כלל המסמכים הנדרשים. מועמד/ת עם מוגבלויות זכאי/ת להתאמות בהליכי הקבלה לעבודה. *תינתן עדיפות למועמד המשויך לאוכלוסייה הזכאית לייצוג הולם שאינה מיוצגת באופן הולם בקרב עובדי הרשות המקומית אם הוא בעל כישורים דומים לכישורי שאר המועמדים. **המכרז כתוב בלשון זכר אך מופנה לנשים וגברים כאחד. אילן שדה, ראש המועצה

השכלה נדרשת: 
הנדסאי/ית
היקף המשרה: 
משרה מלאה
סוג המשרה: 
משרה מלאה
למשרה זו, קורות החיים ישלחו ישירות למעסיק.
המשרה מיועדת לגברים ונשים כאחד. רק פניות מתאימות תענינה.