מנהל/ת מוקד שירות לקוחות- קיסריה #281155
מנהל/ת מוקד שירות לקוחות- קיסריה #281155
30/04/2024לחברה גלובלי מובילה דרוש/ה מנהל.ת צוות שירות לקוחות למוקד תקשורת כתובה. ניהול והובלת צוות נציגי שירות: 6-8 נציגים הדרכה והטמעת נהלי עבודה תוך שיפור מתמיד של מקצועיות הנציגים ואיכות השירות טיפול בתלונות לקוחות מורכבות שלא נפתרו ע"י נציגי/ ות השירות ומתן פתרונות לשביעות רצון הלקוחות מדידה ובקרה של ביצועי הנציגים ואיכות השירות – בקרה על איכות הטיפול בפנייה, כמות פניות, צימצום זמני ההמתנה של הלקוחות, ניתוח סקרי שירות טיפול שוטף בדוחות מול ממשקים חיצוניים- חברות משלוחים/ מערכות מידע עבודה מול ממשקים שונים בחברה - קב"ט החברה, מנהלי המכירות, מנהלת אתרי אינטרנט, סחר, שיווק, מחסן לוגיסטי טיפול בפניות מהמועצה לצרכנות/ אמון הציבור אחריות על מערכת הבוט של שירות הלקוחות – תפעול/ שיפור/ טיפול בתקלות
ניסיון ניהולי קודם בתחום שירות הלקוחות - חובה · שירותיות ויחסי אנוש מצויינים אסרטיביות, כריזמה אישית ויכולת עבודה בצוות תפעול מערכות מרובות יכולת עבודה תחת לחץ וריבוי משימות ניסיון בעבודה עם מערכת גלקיסקס/ מגנטו/ וריפון- יתרון * משרה מס׳ #281155 מיועדת לגברים ונשים כאחד
משרה זו סגורה ולא ניתן לשלוח אליה קורות חיים.