מנהל/ת משרד ל-50% משרה | מעברים כרמל מנשה

מנהל/ת משרד ל-50% משרה

מנהל/ת משרד ל-50% משרה

21/03/2024
מספר משרה: 
4888
מועצה/אזור/יישוב: 
חברה: 
כרמל שרותי הדרכה
תחום: 
אדמיניסטרציה
מקצוע: 
מנהל/ת אדמינסטרטיבי/ת
תאור תפקיד: 

תיאור משרה ● 5 ימים בשבוע ● שעות עבודה 8:30-13:30 ● המשרד ממוקם שערי חדרה (חדרה) החל מה 1.6.2024 עד אז אנחנו יושבים בפרדס חנה הגדרת תפקיד 1. תפעול משרד שוטף o בניית מערכת שעות לקורסים o שליחת ציוד, תעודות, בדיקת נוכחות בהתאם לקורסים o שליחת חומרי לימוד של מיקרוסופט - תפעול מעבדות וסביבות תפעול o דואר/הכנת חומר לרו"ח o עבודה מול לקוחות החברה ושיבוץ מרצים o מעקב אחר בנקי שעות ופרוייקטים 2. עבודה עם מערכת CRM 3. הגשת מכרזים 4. גיוס מרצים 5. תמיכה טכנית למרצים

דרישות התפקיד וניסיון נדרש: 

דרישות סף ● עבודה עם מחשב, יישומי Office 365, בדגש על אקסל ● אחריות, ראש גדול ואמינות ● סדר וארגון ● יחסי אנוש ותקשורת בין אישית טובה ● אנגלית מעולה – עדיפות לשפת אם ● יתרון לבעלי רקע טכנולוגי בעולמות מיקרוסופט ● יתרון לבעלי ניסיון בפיתוח לומדות / כלים דיגיטליים ● יתרון לבעלי תואר ראשון

השכלה נדרשת: 
תואר ראשון
היקף המשרה: 
משרה חלקית
סוג המשרה: 
משרה חלקית
שעות עבודה: 
08:30-13:30
למשרה זו, קורות החיים ישלחו ישירות למעסיק.
המשרה מיועדת לגברים ונשים כאחד. רק פניות מתאימות תענינה.

משרה זו סגורה ולא ניתן לשלוח אליה קורות חיים.