מוקדן/ית שירות
מוקדן/ית שירות
14/03/2024• מתן שירות טלפוני אדיב, מהיר ומקצועי לתושבי הרשות, אורחיה וגורמים פנים וחוץ שונים ברשות. • מתן מידע עדכני לציבור הרחב על כל המצוי והמתרחש ברשות, כולל בעתות חירום ובאירועים חריגים. • הזנת נתוני הטיפול בפניות התושבים למערכות ממוחשבות ייעודיות. • קבלת פניות בנוגע למפגעים ומטרדים ברשות, העברתן לטיפול ביחידות השונות של הרשות, הנחייה והפעלה של צוותי השטח לצורך טיפול בפניות, כולל מתן דיווח והסבר על המפגעים, מתן עזרה טלפונית והכוונה למקום האירוע, שליחת כח עזר במקרה הצורך וקישור טלפוני בין הגורמים השונים. • בקרה מיידית על הטיפול בפניות. • זיהוי הגורם הרלוונטי לטיפול בפניית התושב על פי שאילת שאלות מבררות. • הפניית התושב לטיפול על ידי הגורם הרלוונטי ברשות, בליווי המידע הנדרש לו.
• 12 שנות לימוד. • ניסיון בעבודה במוקד שירות לקוחות – יתרון. • נכונות לעבודה במשמרות 15:00-23:00 ולילה 23:00-7:00. • עברית ברמה גבוהה, דיבור וכתיבה.
משרה זו סגורה ולא ניתן לשלוח אליה קורות חיים.