מוקדן/ית שירות | מעברים כרמל מנשה

מוקדן/ית שירות

מוקדן/ית שירות

14/03/2024
חברה: 
המועצה האזורית חוף כרמל
תחום: 
כללי/בלתי מקצועי
מקצוע: 
מוקדן/ית
תאור תפקיד: 

• מתן שירות טלפוני אדיב, מהיר ומקצועי לתושבי הרשות, אורחיה וגורמים פנים וחוץ שונים ברשות. • מתן מידע עדכני לציבור הרחב על כל המצוי והמתרחש ברשות, כולל בעתות חירום ובאירועים חריגים. • הזנת נתוני הטיפול בפניות התושבים למערכות ממוחשבות ייעודיות. • קבלת פניות בנוגע למפגעים ומטרדים ברשות, העברתן לטיפול ביחידות השונות של הרשות, הנחייה והפעלה של צוותי השטח לצורך טיפול בפניות, כולל מתן דיווח והסבר על המפגעים, מתן עזרה טלפונית והכוונה למקום האירוע, שליחת כח עזר במקרה הצורך וקישור טלפוני בין הגורמים השונים. • בקרה מיידית על הטיפול בפניות. • זיהוי הגורם הרלוונטי לטיפול בפניית התושב על פי שאילת שאלות מבררות. • הפניית התושב לטיפול על ידי הגורם הרלוונטי ברשות, בליווי המידע הנדרש לו.

דרישות התפקיד וניסיון נדרש: 

• 12 שנות לימוד. • ניסיון בעבודה במוקד שירות לקוחות – יתרון. • נכונות לעבודה במשמרות 15:00-23:00 ולילה 23:00-7:00. • עברית ברמה גבוהה, דיבור וכתיבה.

השכלה נדרשת: 
תיכונית
היקף המשרה: 
גמיש
סוג המשרה: 
משמרות
למשרה זו, קורות החיים ישלחו ישירות למעסיק.
המשרה מיועדת לגברים ונשים כאחד. רק פניות מתאימות תענינה.

משרה זו סגורה ולא ניתן לשלוח אליה קורות חיים.