מנהל אחזקה ותשתיות ליישוב קציר
מנהל אחזקה ותשתיות ליישוב קציר
15/01/2024הגדרת תפקיד: אחריות כוללת לפיתוח, טיפוח, תחזוקה ושמירה על תשתיות היישוב, חזות היישוב, קיימות ואיכות הסביבה בקציר. תחומי אחריות: • תשתיות באחריות הוועד: אחריות על תחזוקתם, תקינותם וכשירותם של כל המבנים והמתקנים הציבוריים שבחזקת הוועד: מבנים, תאורת רחוב, כבישים ומדרכות, מערכות השקיה, גני משחקים, ריהוט רחוב, מגרשי ספורט, מרכיבי בטחון, שצפי"ם, תשתיות טלפוניה ואינטרנט וכדו.' • תשתיות בתחומי הוועד שאינן באחריות הועד: אחריות על תקינות תשתיות שונות בתחום היישוב כגון: חשמל, מים, ביוב, כב"א, מחזור וכו' ועבודה מול הגורמים האחראיים בכל תחום. • עבודות אחזקה: אחריות על ביצוע אחזקה שגרתית (חודשית, רבעונית, חציונית ושנתיות) למתקנים על פי תקנים, מדיניות יצרני המתקנים, לפני ביקורות בטיחות ולפי מדיניות פנימית. • אחריות על אחזקת מתקנים לדוגמא: גנראטורים, שערים חשמליים, שערי חרום ידניים, רכב תפעולי, בדיקות תקינות לציוד כיבוי, מערכות כיבוי, ציוד מכאני וכד'. • מתן מענה לתקלות שבר: שירות ומענה לתושבים, כוננות וזמינות למתן מענה לתקלות דחופות מחוץ לשעות העבודה. • תברואה וניקיון היישוב: אחריות על פינוי פסולת רגילה, גזם, פסולת גושית ומרכזי המחזור, שמירת עמדות מחזור ריקות ונקיות בסביבתן. • ניהול צוות העובדים באגף התחזוקה והתשתיות: הכנת תוכניות עבודה שנתיות לאגף ולעובדים באגף ומעקב אחר ביצוען. • ניהול ופיקוח ביצוע פרויקטים של הועד המקומי: איתור קבלנים/ספקים, ניהול הליך הצעות מחיר, שקיפות, פיקוח על ביצוע העבודה, עמידה בלוחות זמנים ואחריות על טיב הביצוע. • ניהול, פיקוח ובקרה על קבלני משנה: גינון, טיאוט רחובות, פינוי גזם, פינוי פסולת גושית וכו.' • אירועים קהילתיים נוכחות באירועים קהילתיים, ניהול וביצוע לוגיסטי • עבודה מול וועדות מייעצות • חירום: - זמינות ונוכחות - מתן מענה מקצועי בתחום אחריותו בחירום. - תיאום והפעלת מערך האחזקה בחירום. - ראש מכלול תשתיות, העמדת כל הציוד במוכנות לשעת חירום, מתן מענה לבעיות תשתיות בשגרה ובחירום. - קיום קשר רציף עם גורמי חוץ בתחום התשתיות: מועצה אזורית, חכ"ל, חח"י, מקורות וכדו.' היקף משרה: 100% כפיפות: מזכיר היישוב תחילת העסקה: מיידי ניתן לשלוח קורות חיים לדוא"ל: office@vaad-katzir.org.il עד לתאריך 28.1.24 בשעה 10:00. הועד אינו מחויב לענות, לזמן או לקבל לעבודה שום מועמד, ורשאי לבטל את המכרז בכל שלב ו/או לדחות אותו או לפרסמו מחדש. * המכרז נכתב בלשון זכר מטעמי נוחות ומיועד לנשים ולגברים כאחד
דרישות התפקיד: • ניסיון באחד או יותר מהתחומים הבאים: אחזקה, תשתיות, לוגיסטיקה, תברואה, פיקוח ובקרה, עבודות פיתוח. • ניסיון בניהול עובדים. • הכרות וניסיון בעבודה עם המערכת המוניציפלית/הציבורית יתרון. • בעל/ת תפיסה קהילתית שירותית וראיה מערכתית. • יכולת ניהול תקציב. • כושר ניהול משא ומתן מול ספקים וקבלנים. • שירותיות, יחסים בין אישיים מצוינים, תקשורת טובה עם אנשים ומוסדות, יכולת עבודה מול ציבור. • רב משימתיות ופרויקטאליות. • מוטיבציה ונכונות לעבודה בשעות גמישות ובלתי שגרתיות. • תושב קציר או הסביבה הקרובה יתרון משמעותי. • ידע וניסיון בסביבה ממוחשבת, אפליקציות ושליטה ביישומי .office • כושר ביטוי בע"פ ובכתב. • ביצוע השתלמויות מסוגים שונים, על פי החלטת הועד ובהתאם לשיקול דעתו. • זמינות גבוהה. • אמינות. • יזמות.
משרה זו סגורה ולא ניתן לשלוח אליה קורות חיים.