מנהל/ת תמיכה טכנית - IT HELPDESK חדרה/קיסריה #261003 | מעברים כרמל מנשה

מנהל/ת תמיכה טכנית - IT HELPDESK חדרה/קיסריה #261003

מנהל/ת תמיכה טכנית - IT HELPDESK חדרה/קיסריה #261003

27/12/2023
חברה: 
ריבי גיוס והשמה
תחום: 
מחשבים/הייטק
מקצוע: 
איש/ת סיסטם
תאור תפקיד: 

משרה מלאה א-ה תפקיד משולב משרד ושטח כולל רכב משרדי החברה בשרון תיאור: ניהול מוקד תמיכת משתמשים במגוון אפליקציות, ציוד קצה וכל חומרה אחרת ברמת משתמש. עמידה ביעדי שירות תוך שיפור מתמיד. תפעול וניהול מוקד התמיכה והצוות העומד לרשותו בכלים ובשיטות שנקבעו ע"פ נהלי הקבוצה. תחזוקה ורכש של ציוד קצה לרבות מחשבים, מחשבים ניידים, טאבלטים, פלאפונים וכל ציוד קצה הנמסר לעובדי החברה לביצוע עבודתם. אחריות על קליטה ועזיבה של עובדים בהקשר של מערכות מידע. תקשורת ארגונית בביצוע שינויים במערכות קיימות, פריסה של מערכות חדשות או תקלות קריטיות.

דרישות התפקיד וניסיון נדרש: 

השכלה על תיכונית רלוונטית. ניסיון כמנהל /ת מוקד תמיכה טכנית בסביבת ווינדוס לפחות שנתיים - חובה! ניסיון כמנהל /ת מוקד תמיכה טכנית בחברה המונה 200 משתמשים לפחות! ידע וניסיון בתחום מנהלי רשת - חובה (בוגר /ת קורס רשתות). ידע באופיס 365 Admin Center, MS Intune. יחסי אנוש טובים ותודעת שירות גבוהה. ידיעת השפה האנגלית (כתיבה וקריאה) ברמה טובה מאוד. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד. * משרה מס׳ #261003 מיועדת לגברים ונשים כאחד

השכלה נדרשת: 
מקצועית
לימודי תעודה
היקף המשרה: 
משרה מלאה
סוג המשרה: 
משרה מלאה
למשרה זו, קורות החיים ישלחו ישירות למעסיק.
המשרה מיועדת לגברים ונשים כאחד. רק פניות מתאימות תענינה.

משרה זו סגורה ולא ניתן לשלוח אליה קורות חיים.