מנהל קהילה - קיבוץ ברקאי | מעברים כרמל מנשה

מנהל קהילה - קיבוץ ברקאי

מנהל קהילה - קיבוץ ברקאי

14/09/2023
חברה: 
קיבוץ ברקאי
תחום: 
קהילה
מקצוע: 
מנהל/ת קהילה
תאור תפקיד: 

הגדרת התפקיד: אחראי לניהול כולל – תפעולית חברתית ותקציבית של כל פעילויות וחיי הקהילה בכפוף להחלטות הקיבוץ. הובלת תהליכים אסטרטגיים של הקהילה, בראייה מערכתית ארוכת טווח בנושאים: צמיחה דמוגרפית, בטחון סוציאלי, שיוך דירות, שיוך נכסים, הקמת מיזמים ועוד. היקף משרה: כ- 80% אורך קדנציה: 4 שנים כפיפות: הנהלת הקהילה

דרישות התפקיד וניסיון נדרש: 

תחומי אחריות: א. ניהול כספי של הקהילה: 1. בניית תקציב הקהילה - הכנת תוכנית עבודה שנתית בתחומי הקהילה והשירותים. 2. פיקוח ובקרה על ביצוע התקציב. 3. פיתוח מקורות הכנסה נוספים לתקציבי הקהילה. 4. אחריות כוללת על קיום נכון ותקין של הליכים, ייזום ושיפורים. 5. ניצול יעיל של נכסי הקהילה והגדלת ההכנסות מהשכרתם. 6. טיפול בביטחון הכלכלי ורווחת החברים: פנסיה, סיעוד, רשת ביטחון, ערבות הדדית וכד' ב. ניהול הנהלת הקהילה: קביעת סדר יום, הכנת הסעיפים לדיון, ניהול הישיבות, ופרסום הפרוטוקולים. ג. הפעלת הנהלת הקהילה: קביעת סדר יום, הכנת הסעיפים לדיון, ופרסום הפרוטוקולים. ד. אחריות לאסיפה ולקלפי: קביעת סדר יום, הכנת הסעיפים להצבעה, אחריות בקביעת מועדי ההצבעה בקלפי, ופרסום תוצאות הקלפי. ה. תקנונים: קיום תקנונים ונהלים והתאמתם למציאות המשתנה. ו. עבודה מול גורמי חוץ רלוונטיים: מדינה, מועצה אזורית, תנועה הקיבוצית, ועוד. ז. ליווי ובקרה: ענפים קהילתיים וועדות. ח. אחריות לתחומים המוניציפאליים ועל וועד המקומי. ט. כתובת לפניות וטיפול בבעיות שוטפות הקשורות לקהילה וטיפול בנושאי פרט. י. אחריות ליישום החלטות ההנהלה, מועצת הקהילה והקלפי. יא. ניהול מערכת מידע ובקרה והעברת מידע אמין וזמין לציבור יב. אחריות על נכסי הקהילה – מבני ושטחי ציבור יג. אחריות על תשתיות בחצר הקיבוץ השתתפות בהנהלות ובצוותים בתוקף תפקידו: הנהלת קהילה, אסיפת קיבוץ, הנהלה כלכלית, צוות רשת ביטחון, צוות שכר, צוות שכר בכירים, צוות פנסיה, צוות סיעוד, צוות שיוך דירות, צח"י, וועדת רכב. כישורים נדרשים: • ניסיון ניהולי בתפקיד בקיבוץ מתחדש (במערכת קיבוצית מורכבת) – יתרון או חובה • זמינות ונגישות - מוכנות לעבודה בשעות לא שגרתיות. • יכולת בניית תוכנית עבודה והובלה ליישום. • ראייה רחבה, יוזמה ויכולת הובל תהליכים, תכנון, קבלת החלטות, ביצוע ומעקב. • תקשורת בין אישית טובה מאד, רגישות, יכולת עמידה בלחצים והבנת צרכי קהילה רב דורית. • כושר מנהיגות, כישורי ניהול ושיתוף פעולה עם בעלי תפקידים. • ידע והבנה בקריאת דוחות כספיים. • מסירות, אמינות, יושרה ואחריות. השכלה נדרשת: תואר אקדמי - יתרון פניות למילוי התפקיד + קורות חיים נא לשלוח למייל: hr@k-barkai.co.il עד לתאריך: 30.9.2023 אופן הבחירה: באמצעות צוות איתור, דיון בהנהלה הקהילה והצבעה בקלפי.

השכלה נדרשת: 
תואר ראשון
היקף המשרה: 
משרה חלקית
סוג המשרה: 
משרה חלקית
למשרה זו, קורות החיים ישלחו ישירות למעסיק.
המשרה מיועדת לגברים ונשים כאחד. רק פניות מתאימות תענינה.

משרה זו סגורה ולא ניתן לשלוח אליה קורות חיים.