לקיבוץ ברקאי דרוש/ה מנהל/ת עסקים בהיקף של 80% משרה
לקיבוץ ברקאי דרוש/ה מנהל/ת עסקים בהיקף של 80% משרה
15/12/2022פיתוח עסקי:
1. אחראי להתוויית האסטרטגיה העסקית של הקיבוץ – באישור ההנהלה הכלכלית.
2. הכנת תוכניות עבודה, תוכנית השקעות ופיתוח שנתיות ורב שנתיות, אישורן וקידומן.
3. ניהול ופיקוח שוטף על כל הענפים / הפעילויות שבמגזר העסקי.
4. אחריות כוללת וטיפול שוטף בנושאי הקרקעות ופיתוח הנדל"ן בקיבוץ.
5. יזמות עסקית – קידום ופיתוח פרויקטים חדשים בתחומי אחריותו.
6. אחריות על ניהול ופיתוח תשתיות הקיבוץ : מים, ביוב, חשמל וכבישים וכו'.
7. ניהול מערכת הביטוח של הקיבוץ.
8. ייצוג הקיבוץ במוסדות חוץ (מועצה, גרנות, משקי הקיבוצים, משרדי ממשלה) בנושאים ובתחומים הנ"ל.
כספים:
1. ניהול המערכת הפיננסית/כספית של הקיבוץ (משק + קהילה)
2. אחראי על הנה"ח של הקיבוץ
3. אחראי לניהול האסטרטגיה הפיננסית של הקיבוץ כולל תוכנית תזרים מזומנים שנתית ורב שנתית.
4. אחראי לניהול ופיקוח על תזרים המזומנים של הקיבוץ.
5. אחראי לכיסוי הצרכים הכספיים המחויבים מהחלטות הפנסיה לחברים.
6. יישום החלטות הקיבוץ לעניין שיוך הדירות ושיוך פירות הנכסים - בתחום הכספי.
ניהול וחברות בהנהלות/וועדות בתוקף תפקידו:
1. יו"ר ההנהלה כלכלית של הקיבוץ.
2. יו"ר מחלק החשמל – "ברכוח".
3. חבר בוועד ההנהלה ומנהל של האגודה לרווחת החברים בקיבוץ ברקאי (קרן מילואים).
4. מרכז ועדת בטיחות ואחראי על ממונה הבטיחות בקיבוץ.
5. חבר מתוקף תפקידו בגופים הבאים: צוות תיאום (פורום בעלי תפקידים), הנהלת הקהילה, וועדת תכנון.
כישורים נדרשים:
1. השכלה בתחומי כלכלה ומנהל וניסיון מוכח בניהול עסקים וניהול כספי בקיבוץ מתחדש
2. ידע וניסיון בתחומי הקרקעות בקיבוץ וניסיון בניהול ופיתוח נדל"ן קיבוצי.
3. ידע בתחומי החקלאות והתשתיות – יתרון.
4. יכולת ניהול ומנהיגות, הובלת תהליכים וניהול מו"מ, יכולת עבודה בצוות.
5. הנעה עצמית, יוזמה ויכולת לראייה מערכתית
6. זמינות מיידית ל- 80% משרה
משרה זו סגורה ולא ניתן לשלוח אליה קורות חיים.