ל מנהל/ת משרד (פונקציה יחידה) למשרה חלקית, החלפה לחל"ד
ל מנהל/ת משרד (פונקציה יחידה) למשרה חלקית, החלפה לחל"ד
17/11/2022לסטארט-אפ חדשני בעולם הפלסטיק דרוש.ה מנהל.ת משרד למשרדי החברה בקיסריה.
איך יראה היום-יום שלך?
· אחריות על כל הניהול השוטף של המשרד: ניהול יומן, מענה טלפוני, דואר, תחזוקת המשרד, ציוד משרדי, אירוח, שליחויות וכיוב'
· יד ימינו של מנכ"ל החברה
· טיפול בטיסות לחו"ל
· ניהול עובדים ו-HR: אונבורדינג, עבודה מול חברות גיוס שונות
· אחריות וניהול כל תחום הרווחה – מתנות לעובדים, חגים ופעילויות רווחה, HH
· עבודה רציפה מול סוכן הביטוח
· כספים: עבודה מול הנה"ח חיצונית – כולל הכנת החומר, הכנה לשכר (כולל מעקב נוכחות), בקרה על תזרים מזומנים, העברות בנקאיות, החזרי הוצאות, קופה קטנה וכיו'
· תמיכה ב – IT פתיחת קריאות שירות, מעקב על סיום הטיפול, קשר מול הספק
· עבודה מול חברות הליסינג וניהול הרכבים
· כ – 10% מהתפקיד – תמיכה בחברה נוספת של הקבוצה בכל הקשור לרכש, דואר ומחזור החיים של ההזמנות, שילוח חבילות בארץ וכו'
דרישות התפקיד:
· 2-3 שנות ניסיון אדמיניסטרטיבי – חובה
· אנגלית ברמה גבוהה – חובה
· שליטה מלאה בכל יישומי OFFICE, תוכנת פריורטי- יתרון
· ידע הבנה וניסיון בהנהלת חשבונות בסיסית והכנת חומר לרואה חשבון
· אמינות ודיסקרטיות
מה חשוב לנו ברמה האישית:
· איש.ה של אנשים- A can-do attitude•
· פרואקטיביות, ראש גדול ואסרטיביות
· פתיחות ללמוד דברים חדשים וראיית התמונה הגדולה
· סדר וארגון – יכולת ירידה לפרטים, מעקב אחר ביצוע משימות
משרה זו סגורה ולא ניתן לשלוח אליה קורות חיים.