תיאור התפקיד: רכז רכש ומיצוי משאבים ברשות | מעברים כרמל מנשה

תיאור התפקיד: רכז רכש ומיצוי משאבים ברשות

תיאור התפקיד: רכז רכש ומיצוי משאבים ברשות

07/11/2022
חברה: 
מועצה אזורית מנשה משאבי אנוש
תחום: 
רכש/קניינות
מקצוע: 
איש/ת רכש
תאור תפקיד: 

מכרז מספר -35/2022
המועצה האזורית מנשה (להלן : המועצה) מכריזה בזאת על משרה פנויה כדלקמן:
תואר התפקיד: רכז רכש ומיצוי משאבים ברשות

תיאור התפקיד:
העובד יהיה כפוף לגזבר ויסייע בידו להוציא לפועל מטלות שונות לרבות:
1. ריכוז הרכש וההתקשרויות במועצה – במסגרת זאת ינהל תהליכי רכש לפי חוזר מנכ"ל לפי היקפים, הכוללים אשור ושריון הזמנות במערכת הממוכנת של מנהלי תקציב,
2. ריכוז וועדת רכש - ניהול פרוטוקול ועדת רכש, ריכוז חומר לוועדת מכרזים או וועדת יועצים או וועדת שלוש
3. ניהול מסמכי ההתקשרות - הכוללים ערבויות , חוזים עם ספקים ונותני שרות, פוליסות ביטוח קבלנים וכו',
4. הדרכת מנהלי מחלקות וסיוע בידם בכל הקשור לרכש והתקשרויות כולל אחריות על תהליכי הרכש והאינוונטר במועצה:
א. ייזום, ריכוז והובלת תהליכי רכש והתקשרויות והבאת שיפור והתייעלות העבודה מול ספקים
ב. ריכוז ועדת הרכש של המועצה
ג. בחינת ואישור חשבונית ספקים
ד. איתור, הערכה וניהול ספקים תוך יצירת שיתופי פעולה ומו"מ עם גורמים מקומיים ואחרים, בהתאם לנוהלי הרשות. ניהול ספר נכסים ואינוונטר במועצה.
5. אחריות ומעקב בנושא חוזים, התקשרויות וערבויות ברשות ופוליסות ביטוח ספקים
6. סיוע ביצירת שיתופי פעולה בתוך הרשות ועם גורמים חיצוניים לצורך מימוש משאבים ופיתוח מנועי צמיחה
7. סיוע לבעלי התפקידים ברשות במעקב ומענה על קולות קוראים הכולל סיוע בהגשה , דיווח כנדרש של ביצוע הקול קורא למיצוי ההקצבות באופן מלא.
8. משימות נוספות שיוטלו ע"י גזבר המועצה

סוג מכרז: חיצוני
היקף המשרה: 100%
דירוג: מנהלי 6-8 או מח"ר 37-39
כניסה לתפקיד : מיידית
כפיפות ל: גזבר המועצה
תאריך פרסום: 31.10.22

דרישות התפקיד וניסיון נדרש: 

דרישות התפקיד:
1. בעל תואר אקדמי או תעודת רואה חשבון בתוקף או ועדת סמיכות לרבנות ("יורה יורה") לפי אישור הרבנות הראשית, או אישור לימודים בישיבה גבוהה או בכולל , 6 שנים לפחות לאחר גיל 18 ומעבר 3 בחינות לפחות מתוך מכלול הבחינות שמקיימת הרבנות הראשית לישראל (2 מ 3 הבחינות יהיו בדיני שבת ודיני איסור והיתר)
2. ניסיון של שנה לפחות בתחום הרכש, בגיבוש והובלת תכניות ומיזמים לפיתוח כלכלי-חברתי ברשויות המקומיות או בגופים ציבוריים אחרים מול משרדי הממשלה או בשיתוף עימם, או בארגונים בעלי היקף פעילות משמעותי . יתרון משמעותי יינתן לבעלי ניסיון של 3-5 שנים בתחום רכש כללי ופרויקטים
3. עברית – ברמה גבוהה
4. יישומי מחשב: אוריינטציה גבוהה לשימוש במחשב ולתוכנות
5. היעדר רישום פלילי

כישורים אישיים נדרשים
1. אכפתיות ומעורבות חברתית
2. בעל יכולת וכישורים לקיים משא ומתן עם גורמים שונים משרד הפנים מינהל השלטון המקומי אגף בכיר בקרת הון אנושי ברשויות המקומיות
3. יחסי אנוש מצוינים ואסרטיביות
4. יכולת והבנה עסקית גבוהה
5. עצמאות ויצירתיות
6. עבודה תחת לחץ
7. יכולת אבחון וזיהוי צרכים ומתן מענה
8. יכולת הבניית תהליכים ופיתוח תכנים

מועמדים הרואים עצמם כעונים על דרישות התפקיד יגישו קורות חיים, הצהרה על קרובי משפחה, תעודות הכשרה מקצועית נדרשת אישורים והמלצות. הגשת המועמדות עד ליום 16.11.2022 בשעה 12:00. לא יתקבלו פניות לאחר מועד זה. לא יטופלו פניות שלא צורפו להן כלל המסמכים הנדרשים.
מועמד/ת עם מוגבלויות זכאי/ת להתאמות בהליכי הקבלה לעבודה.
*תינתן עדיפות למועמד המשויך לאוכלוסייה הזכאית לייצוג הולם שאינה מיוצגת באופן הולם בקרב עובדי הרשות המקומית אם הוא בעל כישורים דומים לכישורי שאר המועמדים.
**המכרז כתוב בלשון זכר אך מופנה לנשים וגברים כאחד.

השכלה נדרשת: 
תואר ראשון
היקף המשרה: 
משרה מלאה
סוג המשרה: 
משרה מלאה
למשרה זו, קורות החיים ישלחו ישירות למעסיק.
המשרה מיועדת לגברים ונשים כאחד. רק פניות מתאימות תענינה.

משרה זו סגורה ולא ניתן לשלוח אליה קורות חיים.