ניהול משרד וקידום מכירות
ניהול משרד וקידום מכירות
26/03/2023מספר משרה:
797
מועצה/אזור/יישוב:
חברה:
לוגיקום מערכות מידע וניהול בע
תחום:
שירות לקוחות
מקצוע:
מנהל/ת משרד
תאור תפקיד:
ייזום ותיאום פגישות מכירה (איסוף לידים, יצירת קשר ותאום פגישות מכירה לסוכן השטח), הצעות מחיר ומעקב לידי סגירת עסקה.
ניהול משרד: טיפול בהזמנות לקוח, עבודה מול ספקים, גבייה, ניהול יומן, מעקב הזמנות ומשלוחים וכו' (נדרש ניסיון בתוכנת פריוריטי).
עבודה עצמאית, נדרש ראש גדול.
העבודה 5 ימים בשבוע לא כולל שישי ושבת משעה 8-16:30. ניתן להתגמש מעט בשעות.
דרישות התפקיד וניסיון נדרש:
היכרות עם פריוריטי
ניסיון במכירות לידים קרים
שליטה מצויינת במחשב / אינטרנט / אופיס / פלטפורמות חברתיות
המשרה מאתגרת, דורשת הבאה לידי ביטוי של יכולות מכירה, יצירתיות, עמידה בלוחות זמנים ויעדים.
השכלה נדרשת:
אין דרישה מיוחדת
היקף המשרה:
משרה מלאה
סוג המשרה:
משרה מלאה
שעות עבודה:
8-16
למשרה זו, קורות החיים ישלחו ישירות למעסיק.
המשרה מיועדת לגברים ונשים כאחד. רק פניות מתאימות תענינה.
משרה זו סגורה ולא ניתן לשלוח אליה קורות חיים.