עוזר/ת מנכ"ל המועצה-מועצה אזורית לב השרון
עוזר/ת מנכ"ל המועצה-מועצה אזורית לב השרון
20/11/2021מספר משרה:
168
מועצה/אזור/יישוב:
חברה:
מועצה אזורית לב השרון
תחום:
בכירים/ות
מקצוע:
עוזר/ת אישי/ת
תאור תפקיד:
תיאור תפקיד: 1. ביצוע עבודת מזכירות ומטלות שונות הנוגעות לעבודת הרשות , לפי הנחיות המנכ"לית . 2. הקלדה וניהול מסמכים,טיפול בדואר רגיל ואלקטרוני, מענה טלפוני ופניות ציבור. 3. ניהול לוח זמנים, תיאום פגישות ודיונים. 4.ריכוז חומר מקצועי לקראת דיונים וישיבות, כתיבת פרוטוקולים, הכנת מצגות ועוד. 5. מעקב אחר תקציב והכנת הזמנות עבודה, העברת תשלום לספקים וכד'. 6. ריכוז עבודת ועדות המועצה ומליאת המועצה. 7.הובלת פרויקטים ויוזמות. 8. מענה טלפוני וקבלת קהל.
דרישות התפקיד וניסיון נדרש:
תעודת בגרות מלאה, יתרון לבעלי השכלה אקדמית- תואר ראשון. הכשרה במזכירות/ הנהלת חשבונות יישומי מחשב- שליטה מלאה בתוכנות ה-office . הכרות עם רשתות חברתיות-יתרון ניסיון מקצועי מוכח:עבודת מזכירות של לפחות שנתיים .
השכלה נדרשת:
אין דרישה מיוחדת
היקף המשרה:
משרה מלאה
סוג המשרה:
משרה מלאה
שעות עבודה:
חמישה ימי עבודה 42 שעות שבועיות
למשרה זו, קורות החיים ישלחו ישירות למעסיק.
המשרה מיועדת לגברים ונשים כאחד. רק פניות מתאימות תענינה.
משרה זו סגורה ולא ניתן לשלוח אליה קורות חיים.