מנהל/ת יחידת רכש מלאי ונכסים | מעברים כרמל מנשה

מנהל/ת יחידת רכש מלאי ונכסים

מנהל/ת יחידת רכש מלאי ונכסים

10/11/2021
חברה: 
המועצה האזורית חוף כרמל
תחום: 
רכש/קניינות
מקצוע: 
איש/ת רכש
תאור תפקיד: 

ניהול מערך הרכש ברשות המקומית המצאי והנכסים ברשות המקומית לרבות רכישת שירותים וטובין, אחסנתם וניהול המלאי, תיאום בין הצרכים לבין התקציב , שמירה על האינטרס הציבורי וטוהר המידות. עיקרי התפקיד ותחומי האחריות : א. ניהול מאגר יועצים וספקים ממוחשב. א. פרסום בעיתונות והאמצעי המדיה השונים בדבר רישום למאגרי היועצים ב. בחינת התאמתם של הספקים/יועצים לתנאי הסף . ג. ניהול שוטף של המאגר בהתאם לדרישות החוק . ד. ביצוע הערכת ספקים וקבלנים. ב. טיפול בחוזים עם ספקים וקבלנים . א. נטילת חלק בכתיבת ובחינת החוזים טרם החתימה עליהם . ב. ריכוז החוזים שנחתמו עם קבלנים וספקים . ג. הביצוע מעקב ובקרה אחר העמידה בתנאי החוזים ( מדגמית ) . ד. סיוע למחלקה משפטית בעריכת מכרזים בתחומי הרכש בהתאם לחוק ולתקנות ה. ביצוע בקרה ומעקב אחר פקיעת תוקף חוזים , ערבויות , ביטוחים וכו . ג. ניהול תהליכי הרכש והאספקה של טובין ושירותים עבור כל אגפי המועצה . א. ארגון וביצוע תהליכי הרכש כולל קביעת הנהלים בנושא . ב. תיעוד מעקב ובקרה אחר תהליכי הרכש ג. הקפדה על סבב ספקים . ד. ניהול המצאי ברשות המקומית, כולל נכסי דלא ניידי . א. תכנון תקציב שנתי ותוכניות עבודה לרכש שנתי ברשות (נגזרת מתוכניות אגפי הרשות ) ב. תכנון וארגון העבודה ביחידת הרכש . ג. הקמה ואחזקה שוטפת של ספר נכסים . ד. בקרה שוטפת על נכסי הרשות ואופן השימוש בהם ה. ביצוע בקרת תהליכים על פרויקטים המתנהלים ברשות המקומית .

דרישות התפקיד וניסיון נדרש: 

תנאי סף: • השכלה: בעל/ת תואר אקדמי המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה בתחום המשפטי או הפיננסי או הנדסאי או טכנאי בתחום הרכש, הלוגיסטיקה ואמרכלות. • תואר אקדמי במשפטים / ראיית חשבון / מנהל עסקים / כלכלה – יתרון ניסיון מקצועי: • ניסיון מקצועי לבעל תואר ראשון- 5 שנים לפחות, במהלך 7 השנים האחרונות בתחום הרכש, הלוגיסטיקה ואמרכלות. עבור הנדסאי רשום – ניסיון מקצועי של 6 שנים לפחות, במהלך 7 השנים האחרונות שקדמו למועד האחרון להגשת הצעות למכרז, בתחום הרכש, הלוגיסטיקה ואמרכלות. עבור טכנאי רשום – ניסיון מקצועי של 7 שנים לפחות, במהלך 7 השנים האחרונות שקדמו למועד האחרון להגשת הצעות למכרז, בתחום הרכש, הלוגיסטיקה ואמרכלות. • 3 שנות ניסיון לפחות בניהול צוות עובדים בכפיפות ישירה- חובה • ידע בתוכנות ה-Office: Outlook, excel , powerpoint,word . עבודה ושימוש במערכות מוחשבות מגוונות. כישורים אישיים : • כושר הבעה וניסוח בכתב ובעל פה. • יכולת ארגון ותכנון. • יכולת ייצוג הרשות בפני גורמים חיצוניים. • כושר עבודה בצוות. • קפדנות ודיוק בביצוע. • יכולת מוכחת בניהול משא ומתן.

השכלה נדרשת: 
תואר ראשון
היקף המשרה: 
משרה מלאה
סוג המשרה: 
משרה מלאה
למשרה זו, קורות החיים ישלחו ישירות למעסיק.
המשרה מיועדת לגברים ונשים כאחד. רק פניות מתאימות תענינה.

משרה זו סגורה ולא ניתן לשלוח אליה קורות חיים.