לחברת סונובה ישראל דרוש/ה עובד/ת אדמיניסטרטיבי/ת למחלקת אביזרי עזר | מעברים כרמל מנשה

לחברת סונובה ישראל דרוש/ה עובד/ת אדמיניסטרטיבי/ת למחלקת אביזרי עזר

לחברת סונובה ישראל דרוש/ה עובד/ת אדמיניסטרטיבי/ת למחלקת אביזרי עזר

25/02/2025
מספר משרה: 
7331
מועצה/אזור/יישוב: 
חברה: 
סונובה ישראל
תחום: 
אדמיניסטרציה
מקצוע: 
מזכיר/ה
תאור תפקיד: 

עבודה אדמיניסטרטיבית מול גופים ציבוריים ופרטיים (עיריות, בתי ספר, חברות פרטיות) מכירות וסגירת עסקאות מול ארגונים וגופים ציבוריים תיאום לוגיסטיקה ואספקה- עבודה שוטפת מול מתקינים/טכנאים- תמיכה בהתקנות שטח מתן שירות ותמיכה טכנית ללקוחות פנימיים ולקוחות קצה פתרון בעיות ומתן ותמיכה ללקוחות עסקיים ופרטיים

דרישות התפקיד וניסיון נדרש: 

יסיון בעבודה אדמיניסטרטיבית של שנתיים לפחות-חובה תואר ראשון-יתרון ידע בתוכנת SAP -יתרון אוריינטציה מכירתית- יתרון יכולת התנסחות רהוטה בכתב ובע"פ. שליטה בתוכנות Office ברמה גבוהה. יכולת עבודה בצוות, תודעת שירות גבוהה, "ראש גדול", יחסי אנוש מעולים. העבודה במשרה מלאה במשרדי החברה בחיפה.- קיימת מעט גמישות בשעות

סוג המשרה: 
משרה מלאה
למשרה זו, קורות החיים ישלחו ישירות למעסיק.
המשרה מיועדת לגברים ונשים כאחד. רק פניות מתאימות תענינה.