מנהל/ת משרד והנהלת חשבונות למרכז מסחרי בחיפה #364425
מנהל/ת משרד והנהלת חשבונות למרכז מסחרי בחיפה #364425
05/11/2024תיאור המשרה לחברת נדל"ן בינלאומית מובילה, אנו מחפשים מנהל/ת משרד מקצועי/ת עם תעודת הנהלת חשבונות סוג 2, להצטרף לצוות המנצח שלנו במרכז המסחרי בחיפה. אם את/ה בעל/ת ניסיון בתחום, יחסי אנוש מצוינים ורצון להוביל תהליכים משמעותיים, זו ההזדמנות שלך! מה בתפקיד? - מענה טלפוני ללקוחות המרכז המסחרי, תוך שמירה על רמת שירות גבוהה. - ביצוע הנהלת חשבונות לשוכרים במתחם, כולל: - הוצאת חיובים עבור שכירות, דמי ניהול, חשמל, אחזקה שילוט, ארנונה שטחים ציבוריים וכו. - גיול חובות – מעקב אחר תשלומים והסדרת חובות. - הפקת קבלות וחשבוניות ללקוחות. - התאמות בנק וקליטת חשבוניות ספקים. - תשלומים לספקים באמצעות שיקים והפקדות לבנק. - ביצוע פקודות יומן - ניהול פדיונות והזנתם במערכת והוצאת חיובים לשוכרים. - מעקב על הסכמי שכירות וקבלת בטחונות, כולל הכנת טפסי אישור עסקה להנהלה. - הכנת דוחות להנהלה, כולל תקציב שנתי, הכנת תקציב למול ביצוע וכו'.
- תעודת מנהל/ת חשבונות סוג 1+2 – חובה! סוג 3 – יתרון. - לפחות 5 שנות ניסיון בהנהלת חשבונות – חובה! - ידע וניסיון בעבודה עם תוכנת SAP. - הכרות עם תוכנות OFFICE – חובה. - יכולת עבודה מול ספקים ורשויות. - יחסי אנוש טובים, מוסר עבודה גבוה ועצמאות. - יכולת לעבוד תחת לחץ ולבצע מספר משימות במקביל. אם את/ה מחפש/ת מקום שבו תוכלי/תוכל להוביל, להשפיע ולצמוח, שלח/י קורות חיים והצטרף/י אלינו למסע למוצלח! * משרה מס׳ #439238 מיועדת לגברים ונשים כאחד
משרה זו סגורה ולא ניתן לשלוח אליה קורות חיים.