מנהל/ת כספים לעמותת “אבני דרך לחיים”
מנהל/ת כספים לעמותת “אבני דרך לחיים”
13/06/2024![Company Logo](https://mcmc.org.il/sites/carmel-menashe/files/%D7%9C%D7%95%D7%92%D7%95%20%D7%90%D7%91%D7%A0%D7%99%20%D7%93%D7%A8%D7%9A%20%5B%D7%A8%D7%A7%D7%A2%20%D7%A9%D7%A7%D7%95%D7%A3%20%D7%90%D7%99%D7%9B%D7%95%D7%AA%20%D7%92%D7%91%D7%95%D7%94%D7%94%5D.png)
התפקיד: תכלול וניהול שוטף של תקציבים, תזרים, מעקב ובקרה בנושאים הפיננסיים של העמותה, ומתן מענה וקשר מול גורמי חוץ בנושאים פיננסיים. • אחריות כוללת על מערך הכספים של העמותה והנושאים החשבונאיים • ניהול צוות הנהלת חשבונות • אחריות על הכנת ועריכת הדוחות הכספיים • ניהול תזרים מזומנים ובניית תקציב • אחריות על הבקרה התקציבית של כלל פעילויות העמותה • הובלת יוזמות להתייעלות וחיסכון • ייעוץ פיננסי שוטף • חברות בפורום ההנהלה של העמותה
דרישות המשרה: • השכלה כלכלית ופיננסית- חובה • ניסיון בניהול כספים – חובה • ניסיון במגזר השלישי – יתרון • סדר וארגון • היקף משרה 80-100% • עבודה מהבית, הגעה של יום בשבוע למשרדים בחיפה (מינימום) כישורים נדרשים: • יחסי אנוש מעולים, כבוד לכל אדם באשר הוא וגישת עבודה הומאנית • יכולת עבודה עצמאית ובצוות, יוזמה, יצירתיות וראייה מערכתית • יכולת לניהול צוות והובלת תהליכים • אחריות ומחוייבות אישית גבוהה