מזכיר.ת אדמיניסטרציה ולוגיסטיקה
מזכיר.ת אדמיניסטרציה ולוגיסטיקה
22/01/2024מענה טלפוני ופרונטאלי ללקוחות החברה-מושתלים מתן שירות ומענה יומיומי ללקוחות חיצוניים ופנימיים בחברה – קשר עם לקוחות מושתלים, בעלי מקצוע-רופאים וקלינאיות תקשורת, בבתי חולים ברחבי הארץ, קשר עם סניפי השירות של שטיינר. עבודה אדמיניסטרטיבית שוטפת. החלפת חלקים מושתלים כולל ידע באיתור תקלות, וקשר עם צוות מחסן להעברת החלקים להחזרה לחברה בחו”ל או להשמדה. מעקב אחר מלאי, הזמנות ושליחת חלפים לסניפי השירות. הוצאת חשבוניות, מעקב וגביית חובות מעקב ועדכון דוחות חודשיים. הזמנת חלפים וערכות מחו”ל מעקב אחר המשלוחים וסיוע לצוות מחסן בשחרור מהמכס.
ניסיון של 3-4 שנים בעבודה אדמיניסטרטיבית אנגלית ברמה טובה -קריאה וכתיבה. שליטה במערכות Office ברמה גבוהה (word, excel, outlook, Power point). ידע בתוכנות SAP/ – Priority יתרון משמעותי. יכולת עבודת צוות טובה. שירותי/ת ואחראי/ת. יחסי אנוש מעולים. תואר ראשון- יתרון. העבודה במשרה מלאה
משרה זו סגורה ולא ניתן לשלוח אליה קורות חיים.