רשת מלונות מטיילים מגייסת פקיד/ת הנהלת חשבונות ורכש בחיפה
רשת מלונות מטיילים מגייסת פקיד/ת הנהלת חשבונות ורכש בחיפה
26/09/2023תחומי אחריות מרכזיים: • הקמת ספקים חדשים לפי הסכם המגיע ממנהל הרכש • בדיקת נתונים – סגירה של הזמנה – תעודת משלוח – חשבונית • עדכון מחירונים • קליטת תעודות משלוח. הקלדה וטיפול בחשבוניות, חשבונות והוצאות לתשלום. הזנה מדויקת של פרטים כגון תיאורי פריטים, כמויות, מחירים, תנאים ופרטי תשלום למערכת. • תיוק וסידור חשבוניות • זמינות למנהלי המלונות • תקשורת עם ספקים כדי לפתור בעיות או אי התאמות. • ביצוע התאמות במצבים שבהם יש אי התאמות או שינויים בהזמנות, חשבוניות או משלוחים. • אימות ותיאום יתרות חשבון. • זמינות למנהלים העבודה במשרדי הרשת בצ'ק פוסט , חיפה. קרוב למרכזית המפרץ.
• הנהח 1+2 • ניסיון עבודה בתוכנת ERP- קומקס/פריוריטי ודומיהם • הכרות טובה עם Excel • תשומת לב לפרטים. • יכולות תקשורת ומשא ומתן. • הבנה טובה של תהליכי רכש והנהלת חשבונות בסיסית. • יכולת עבודה טובה בצוות.
משרה זו סגורה ולא ניתן לשלוח אליה קורות חיים.